Semenjak Azman balik daripada outstation di Singapura dan laporan kesihatan yang diterima daripada doktor sakit tuan HUSM sebelum itu, kepala Azman semacam terpukul dengan dugaan yang dia terima atas dirinya tu. Dia tahu yang dia mungkin tidak boleh memberi zuriat kepada isteri tercintanya sepanjang perkhawinan mereka, Azman kini mula berubah menjadi pendiam dan suka menyendiri membuat hal dia sahaja sekarang ini. Hubungan dengan isterinya juga akhir-akhir ini mula dingin, mereka lebih banyak bergaduh daripada bercakap sekarang ini walau duduk satu rumah. Sekarang masing-masing memerlukan ruang dan masa untuk bertenang dan berfikir tu .
Hari ini Anne tidak kemana-mana dia hanya duduk di depan cermin soleknya sambil melihat dirinya, Azman dah awal pagi lagi pergi ke office nya tanpa sempat dia menjamah sarapan yang di buat olehnya tadi.Anne juga masih terfikir apa yang doktor beritahu tempohari kepadanya tentang suaminya tidak mampu memberikan zuriat kepadanya,
'Kalau betul aku ini wanita normal..yang problem pada suami aku..habis kenapa Azman melayan dan membencinya sekarang pulak?Macam aku lak di persalahkan pasal hal ini, dia berkata-kata dalam.hatinya. Airmatanya tiba-tiba keluar menitik membasahi pipinya apabila dia mengingati perkara tersebut walaupun dia cuba untuk menahan perasaan sedihnya itu. Dia mencapai kotak tisu di atas mejanya tu dan mengelap air matanya dengan tisu tersebut. Hubungan sex dia dengan Azman pun dah berkurangan dan sekarang dah 3 minggu Azman tidak menyentuhnya dirinya, nafsunya juga seperti wanita berkhawin lain amat memerlukan belaian daripada suaminya juga. Nafsunya macam memberontak inginkan kenikmatan itu.
Anne pelahan-lahan bangun daripada meja soleknya tadi dan melabuhkan dirinya di atas katilnya yang bersaiz king itu,Dia membuka baju dan seluarnya di atas katil tu dan melemparnya ke bawah , dia sekarang berbogel dan tiada sehelai pakaian ada ditubuhnya lagi, dia terasa lebih selesa macam tu sambil matanya memandang ke siling biliknya tu.Tangan kanannya kemudian menyentuh puting buah dadanya, lama dia mengentil-gentil lembut putingnya tu sehingga timbul keras puting berwana pink muda tu di usupnya lama-lama tu.Tangan kirinya meraba-raba dan menyentuh di kawasan belahan cipapnya mencari biji kelentitnya di situ dan terasa biji itu timbul lalu di usup lembut biji kelentitnya, dia mengusap biji kelentit tu dalam bentuk bulatan di bijinya dengan jarinya,dia teringat Azman sangat suka menjilat biji kelentitnya ni dan menyedut-yedutnya sedikit, Airmazinya mula keluar selepas itu membasahi lubang cipapnya,dia sudah terangsang dengan usapannya sendiri. Aaaahhhhh!..Nikmatnya suara Anne berbunyi apabila dia mengusap lebih lagi dan menjolok-jolok sedikit jarinya dalam lobang cipapnya.
Sambil berimiginasi batang pelir suaminya di dalam lobang cipapnya,dia terus menggentil biji kelentitnya dengan tangan kananya dan tangan kirinya menyorong tarik dalam lobang cipapnya,dia membayangkan jari yang keluar masuk tu adalah batang pelir suaminya yang sedang mendayung disitu.Anne akhirnya mencapai klimaks dengan rangsangan sendirinya,Badanya keletihan selepas dia menikmati klimaksnya dan dia terbaring keletihan di atas katilnya.dia mencapai bantal peluknya dan tertidur dalam keadaan bertelanjang bulat. Anne puas melayan pengalaman pertamanya melancap seorang diri itu.
YOU ARE READING
Duda Cina buta ( Completed Nov 2019)
RomanceMengisahkan hisham duda anak satu yang menjalani hidupnya selepas kematian isterinya Suhaila...Azman dan Anne pasangan pengantin baru khawin tunjang utama kepada cerita ini..two different story..tertapi satu tujuan..Suraya wanita lain meminati lelak...