Usia Perkahwinan Azman bersama Anne sudah menginjak masuk ke tahun pertama hujung minggu ni, Azman pula sentiasa sibuk dengan kerjanya yang sering perlu outstation ke luar negara, begitu jugak dengan isterinya Anne yang fokus kepada kerjayanya sebagai Insurance Specialist tu. Kedua-duanya hanya ada masa bersama pada hari hujung minggu sahaja, Alhamdulilah,diam tak diam dah setahun Anne menjadi isteri dan penyeri hati kepada Azman, mereka masih lagi dalam proses mengenali antara satu sama lain. Ada ketikanya mereka ada juga bertengkar berkenaan benda-benda yang remeh sahaja, perangai Azman yang suka mengawal pergerakan Anne terutama berkenaan kerjanya kadang-kadang merimaskan isterinya juga. Mereka pernah berbincang secara berdepan perkara ini dan Azman pernah menyuruh dia menjadi surirumah sahaja, dia mampu menanggung isterinya dengan duit gajinya sekarang tertapi Anne jenis orang yang suka berdikari dan dia tidak suka berpeluk tubuh menunggu duit masuk dari suaminya, lagi pun income yang dia dapat tiap-tiap bulan kadang kalanya melebihi gaji Azman sebulan, sebab itu dia committed dengan kerja yang di lakukan sekarang untuk mencari duit atas usaha dirinya sendiri tu.
Hujung minggu ini Azman ada merancang untuk menyambut ulang tahun pertama perkhawinannya dengan isterinya di sebuah restoren terkenal di kuala lumpur tu, awal-awal lagi dia dah buat reservation untuk special candle light dinner bersama isterinya berserta package menginap di hotel tersebut , dia hendak membuat sedikit suprice kepada isterinya .Dua tiga hari lepas dia ada bertengkar lagi dengan isterinya kerana Anne sering lambat balik dari appointment dengan clientnya , sikap cemburunya masih tidak berubah walaupun selepas dia berkhawin tu,ia menyebabkan Anne sedikit tertekan dengan perangai suaminya itu. Dengan sambutan ulang tahun yang dia rancang ini di harap dia boleh kembali mengambil hati Anne yang merajuk kepadanya selepas perkara yang berlaku hari itu.
Petang sebelum suprise dinner tu dia ada menelifon isterinya untuk bertanya dimana Anne didalam keretanya selepas turun daripada Office nya,kedengaran ringtone lagu senorita nyanyian Camelia Cabello & Shawn Mendes di talian tu dan seketika kemudian terdengar suara isterinya menjawab lembut di talian tu.
Anne: "Assalamualaikum..abang', sapa Anne kepada suaminya.
Azman: 'Walaikumussalam sayang....awak ada mana.. balik lambat lagi ke hari ni?',dia memperlahan volume radio di butang stereng keretanya untuk mendengar suara isterinya dengan lebih jelas.
Anne: 'Tak sayang dah sampai kat rumah ni,hari ni sayang balik awal takda appointment pulak dengan client sebelah petang tu , abang lak kat mana ni?' Tanya Anne lagi.
Azman : 'Abang ada kat bawah car park office ni,baru aje habis kerja,Hmm....sayang malam ni kita keluar dinner sekali nak? sayang bersiap tu sekarang bole, abang balik nanti abang letak beg, kita terus gerak keluar'. Azman memberi arahan.
Anne: 'Okay bang..kita nak ke mana tu?' Tanya Anne seperti tahu suaminya membawanya keluar untuk menyambut ulangtahun perkhawinan mereka.
Azman: 'Suprice dear,abang nak bawa sayang tempat special tu, nanti sayang lepas ini bersiap cepat-cepat tu'.
Anne: 'Ni mesti nak celebrate our 1st anniversary kan bang,Okay sayang tunggu tau abang balik tu'. Anne tersenyum sendirian selepas itu, dia amat menghargai apa yang suaminya buat untuknya.
Dia kemudian meletakkan handphone nya diatas meja dan berjalan masuk ke bilik kamar tidur utamanya, dibukanya rak kabinet almari bajunya itu, dia memilih-milih baju yang sesuai untuk di pakai pada malam ni, lama dia membelek-belek bererapa helai baju di dalam kabinet almarinya tu, belum lagi berjumpa dengan pilihan baju yang betul-betul berkenan dengan hatinya. Matanya tiba-tiba bersinar dan tersenyum melihat satu gaun muslimah dengan gaya pencil long dress berwarna kelabu dengan dijahit sedikit labuci di atas baju tu,dia mengambil baju tersebut dan meletakan gaun tersebut atas katilnya untuk dipadankan bersama warna tudungnya pula, puas hati dengan pilihan yang dia buat, dia kemudian membuka baju yang dipakai dibadannya satu persatu sehingga yang tinggal panties berwarna krim sahaja yang hanya membaluti tubuhnya sekarang,di pegang-pegang lembut kedua belah payudaranya dengan tangannya lalu ditolak sedikit ke atas supaya nampak besar, tersenyum Anne sendirian, dia teringat suaminya amat suka menghisap nipple payudaranya yang berwarna pink muda ni dan menyedut serta mengentilnya dengan manja dengan lidahnya itu.
YOU ARE READING
Duda Cina buta ( Completed Nov 2019)
RomansaMengisahkan hisham duda anak satu yang menjalani hidupnya selepas kematian isterinya Suhaila...Azman dan Anne pasangan pengantin baru khawin tunjang utama kepada cerita ini..two different story..tertapi satu tujuan..Suraya wanita lain meminati lelak...