Hisham berjaya menyiapkan contract document tu tepat pada masanya,Presentation dia pada client penting syarikatnya juga berjalan lancar dan beliau mendapat pujian daripada En taufik boss nya , dia sepatutnya berterima kasih kepada kepada Suraya yang banyak membantunya bertungkus lumus menyiapkan document itu bersama-samanya seminggu lepas. Sehari selepas itu dia ada berselisih dengan Suraya di pantry office nya, Suraya sedang mengacau sudu di gelasnya tersenyum melihat Hisham berjalan kearahnya, Hisham memang ada plan nak mengajak Suraya makan tengahari denganya hari ini tanda dia ingin berterima kasih atas pertolongan yang dibwrikan kepadanya tempohari itu, dah alang-alang Suraya di depannya tu dia teruslah menegur Suraya.
Hisham: 'Morning ! ...Suraya.. hmm actually...i want to thank kat u sebab tolong i siapkan task Project besar kat Johor tu, client kita pun nampak betul-betul suka dengan proposal kita present hari tu, En Taufik pun ada puji u gak tu', Hmm...in the mean time, kalau u free i ingat nak ajak u makan lunch sekali dengan i tengahari ini boleh?,Ni sebenarnya niat i nak balas pertolongan u beri kat i tu sebab tolong i buat proposal hari tu....u free ke tengahri nanti?
Suraya: 'Welcome aje En Hisham..berbaloi gak stay back sampai lewat malam berhari-hari siapkan proposal tu kat office u seminggu suntuk itu bos puji', penat badan i ini tau kalau u nak tahu!...Hmm okay boleh juga... but i pick the restaurant boleh?.....sambil dia tersenyum kepada Hisham.
Hisham: 'Hmm Okay,tak kisahlah mana-mana pun..i will pick u kat lobby nanti at 12.30 pm, so don't be late,' i tak nak budak-budak office nampak kita berdua naik kereta bersama tu, so kita keluar awal sikit.
Suraya: 'Okay 12.30 sharp boss .I akan tunggu u kat bawah tu'...sambil dia berjalan keluar dari pantry tadi dengan membawa segelas air di tangannya.
Tengahari tu kereta Audi hitam Hisham meluncur keluar dari bangunan office nya bersama Suraya di tepinya dalam kereta itu, Keretanyabmenghala ke arah petaling jaya ke salah sebuah restoren makanan jepun di situ,ada sebuah favorite restoren Suraya yang biasa dia makan sushi kat situ. Seperti biasa di dalam kereta tu,mereka berbual macam-macam benda dan ada juga Hisham sempat bertanya kepada Suraya pasal kejadian malam tu.
Hisham: 'Suraya..pasal kejadian malam itu yang we axcidently having sex kat my office malam tu..i minta ngan u jangan lah bagi tahu perkara ini sesiapa pun boleh?, For me its just a one night sex only dengan u and i thick its should not will never happen again, i harap u paham tu.' Terang Hisham tanpa memandang kearah Suraya pun dalam keretanya itu.
Suraya: 'Okay En Hisham i'm totaly understand...actually its my faults too, i terasa horny sangat malam tu, I tak tahan sebab i lama tak dapat belaian dari my boyfriend sampai i boleh goda u, but u have a good cock tau.. puas my pussy tu'. Jawab sambil tersenyum manja.
Hisham:' Haha...i harap its just a professional relationship between two colleges je.Not more than that,lagi pun nanti boyfriend u balik dia boleh bagi kenikmatan lebih dari i tu', ....Suraya tersenyum mendengar penerangan dari Hisham, memang itu pun dia nak, menikmati kesedapan seks dengan pasangan baru without not interested to have any long term relationship dan dia cuma mahu belaian lelaki yang dia mahu sahaja tapi dia akan tetap setia dengan boyfriend nya sekarang.
Sementara itu di kondominium Azman.....

Besok Azman akan mula berkerja balik, seminggu ber honeymoon di puket,Thailand di rasakan amat singkat baginya, Anne pulak ada berdiri di depannya sedang menyediakan masakan tengahari untuknya, Kondominium mewah tiga bilik yang lengkap mempunyai balkoni & dapur moden yang terletak di jalan Ampang itu merupakan tempat tinggal Azman bersama isterinya selepas mereka berkhawin, hidupnya kini terasa lengkap dengan mempunyai isteri di sisinya. Dia kemudian bangun dan berjalan menuju ke arah isterinya yang sedang mengemas di dapur itu, nafsu Azman tetiba geram melihat isterinya memakai baju kelawar jarang yang menampakan bentuk badannya yang tidak memakai bra atau panties tu. Dia pula yang hanya memakai kain sarungnya di rumah tu dan tidak berbaju menampakan tubuh lelaki yang sasa dan sedikit berbulu di kawasan dadanya itu.
YOU ARE READING
Duda Cina buta ( Completed Nov 2019)
Storie d'amoreMengisahkan hisham duda anak satu yang menjalani hidupnya selepas kematian isterinya Suhaila...Azman dan Anne pasangan pengantin baru khawin tunjang utama kepada cerita ini..two different story..tertapi satu tujuan..Suraya wanita lain meminati lelak...