Hisham membelek-belek fail di atas mejanya,banyak kerja dia perlu settle kan sebelum dia attend meeting untuk presentation esok,dia menyandar ke belakang kerusinya sambil tangan nya di letak di belakang tengkoknya untuk membuat sedikit rengangan, seorang executive senior di syarikat oil and gas berumur 34 tahun, berkaca mata dan badannya masih tegak berotot-otot sedikit di lengan dan dada serta berkulit sawa matang. Sifatnya pendiam dan kadang kala menampakan wajah yang sentiasa serius dengan kerjanya.
Matanya memandang jauh menghala keluar tingkap biliknya,di lihatnya diluar titisan -titisan hujan mencurah-curah mengalir di dinding cerminnya, dua tiga hari ni asyik hujan tak nak nampak tanda nak berhenti lagi di kotaraya kuala lumpur ini,tangan nya kemudian memeluk tubuhnya apabila mula terasa sejuk melihat air hujan mengalir di cerminnya tadi, dia teringat kembali kenangan 5 tahun lepas semasa hujan lebat sebegini , dia bersama isterinya Suhaila berlari-lari anak didalam rumah sewa mereka mencari bekas untuk menadah air hujan yang menitik di banyak tempat dari bumbung atap zink rumah sewanya. Hidupnya susah ketika itu kerana baru bekerja dan berpindah ke bandar besar kuala lumpur itu.Walaupun rumah yang dia menyewa ni tidaklah sempurna namun ia sudah cukup menampung keperluan hidup mereka berdua.
Hisham: Ishh Kak Esah ni....sewa rumah nak cepat,atap rumah dia nie bocor sini sana bila lah nak baiki, bebel Hisham sambil di perhatikan oleh isteri nya,muka kelihatan tersenyum melihat berapa titik air hujan itu basah mengenai kepala suaminya.
Kak esah adalah tuan rumah tempat dia menyewa tu, orangnya sudah berumur 70 tahun , sedikit gempal sesuai dengan umurnya itu. Hisham dah berberapa kali memberitahu kak esah tentang atap zink rumah nya yang bocor itu,Kak Esah pula ada berjanji denganya akan memanggil orang untuk membaikinya hujung bulan nanti.Suhaila mengambil sehelai tuala kering yg di lipat kemas dalam almarinya lalu dia berjalan kearah suaminya. Hisham sempat memerhatikan dari jauh lengok jalan isteri yang hanya memakai kain sarong batik dan t-shirt putih itu,kelihatan bajunya itu sedikit jarang menampak bayangan payudaranya di sebalik baju t-shirt yang di pakainya,dia biasanya jarang memakai bra semasa didalam dirumah itu. Suhaila kemudian duduk berdekatan suaminya sambil tangan mengelap gelap lembut muka suaminya yang basah terkena titisan hujan tadi,Hisham tersenyum dan memegang tangan isterinya,dia kemudian menarik isterinya itu duduk di atas ribanya
Hisham dan Suhaila sebenarnya baru berkahwin setahun lepas dan mereka belum lagi di kurniakan anak lagi,kehangatan seks mereka pula masih panas,bak kata orang,pantang di sentuh terus menjadi itu. Hisham mendekatkan bibirnya ke bibir isterinya,dia dapat rasakan nafas isterinya di bibirnya, dengan lembut dia kemudian mencium bibir Suhaila isterinya serta mula mengulum lidahnya, bibir Suhaila itu dirasakan hangat, lembut dan sedikit basah itu, tangannya juga mula memeluk badan Suhaila di atas ribanya, jari nya mengusup-usup dari luar dan menarik-narik lembut nipple payudara isterinya yang tidak memakai bra dari luar baju t-shirt itu, isterinya merengek kesedapan meronta-ronta kelemasan di perlakukan begitu oleh Hisham,dia juga merasakan ada benda keras menyucuk-cucuk punggungnya dari belakang di celah kelangkang suaminya,tangannya juga mula membalas dan mula turun ke kelangkang kain pelikat suaminya yang juga tidak memakai seluar dalam itu,pelir hisham sudah mencanak keras apabila tangan isterinya mula meraba-raba dan memegang batang pelirnya itu. Suhaila mengusup-usup dengan jari tangannya dari luar kain pelikat suaminya,tiba-tiba dia terpandang pintu utama rumahnya masih belum di tutup.
YOU ARE READING
Duda Cina buta ( Completed Nov 2019)
Storie d'amoreMengisahkan hisham duda anak satu yang menjalani hidupnya selepas kematian isterinya Suhaila...Azman dan Anne pasangan pengantin baru khawin tunjang utama kepada cerita ini..two different story..tertapi satu tujuan..Suraya wanita lain meminati lelak...