3

21 2 0
                                    

Eunbyul POV

sedang kami menunjukkan sekolah kepada budak baru, kami diganggu oleh beberapa junior yang sedang melepak. "noona, tu sape?" tanya Jinwoo "tu hyung korang" balas YoonHwa dan segera beredar. "weyh asal kau blah macam tu je?" tanyaku. "sebab kalau kite stay mesti dorang akan tanye bermacam soalan lagi. so, lebih baik blah" balas YoonHwa.

meanwhile

Sunghee POV

kenapa muka suho mcm familiar eh? sape dia nie sebenarnya? "weyh kau fikir ape?" tanye chanyeol secara tiba tiba. "takde pape" balasku bersahaja. "btw aku macam pernah nampak muka kau. tapi kat mana eh?" tanya sehun pula. "aku rasa korang salah orang nie" jawabku dengan malas. "unnie!" jerit seseorang. "oh Jiyeon ah~" jeritku kembali. "unnie buat ape nie?" tanya Jiyeon. "unnie bawak budak baru nie pusing sekolah." jawabku. "sorang je?" tanya Jiyeon lagi. "taklaa... unnie yang lain pon ade" balasku lagi. "Jiyeon nak ikut boleh?" "suka hati Jiyeon laa..." kataku dengan malas. aku pon segera mendapatkan kembali kawan kawanku yang telah jauh kedepan. "unnie tunggulahh!" jerit budak Jiyeon tu... dengan tidak relanya aku memperlahankan langkahku. "ish kau nie! bising laa! nak ikut, ikut laa diam diam!" marahku. sejujurnya aku memang tengah takde mood. "alaa sorry laa... unnie jalan laju sangat jadi Jiyeon jerit laa..." jelas Jiyeon kepadaku. "haishh yelaa yelaa" balasku pasrah. kami pon meneruskan perjalanan kami.

Kyungsoo POV

hmm... kenapa suho nampak lain hari nie? adakah sebab Sunghee? tapi kenapa? "d.o kau still kat sini ke?" tanya Jaennie. "hello? d.o?" panggil Jaennie lagi. "woi!" dan dengan itu aku tersentak. "kau kenapa jerit jerit? aku kat sini je laa!" marahku. "takde laa aku panggil kau dekat 30 kali kot. kau tak dengar jadi aku jerit laa" kata Jaennie bersahaja. "haa kau nak ape?" balasku kasar. "takde pape cume kawan kawan kau panggil. sekarang tengah waktu lunch so dorang tengah tunggu kau." jelas Jaennie sedikit pasrah. "ermm ye laa" balasku. aku pon berjalan ke meja yang telah diduduki oleh rakan rakanku. "kau kenapa kyungsoo?" tanya xiumin. "takde pape laa..." balasku. "btw suho kau dengan Sunghee ade ape ape ke? kenapa aku tengok korang macam kenal je?" tanyaku kepada suho. "ermm... sebenarnya...."




tbc💞💞

lepasnie akan bermula flashback suho soooooo hanya akan ade POV suho jee okay✨ byeeeee💞

Is That All?! | exo bts got7 [ SLOW UPDATE ]Where stories live. Discover now