Sunghee POV
30 kemudian pizza pon sampai.... tapi masalahnya orang yang dijemput tak sampai lagi... aduhh nie laa masalah kalau jemput adik beradik sendiri....
a few eternity later~~
'ding dong' bunyi loceng rumah kedengaran.... finally sampai pon dorang.... "yow abe abe sekalian.... awat lambat sangat?" kataku setelah membuka pintu untuk mereka masuk. "tahh oppa nie... pizza pon dah sejuk...." kata Eunbyul sambil memuncungkan mulutnya. "miann saengg..." kata doyoung sambil mengusap kepala Eunbyul. "haa memandangkan korang dah sampai jom makan...." kata YoonHwa. kami pon masuk dalam rumah dan makan pizza yang dibeli tadi.
time skip dibawakan oleh yoongs si pemalas~~~~
Jaennie POV
lepas habis makan, kami semua berkumpul di ruang tamu. "haa sekarang kita nak main apa?" tanye Yugyeom. "kite main cabaran atau kebenaran" balas Seokjin. "okay siapa start dulu?" tanyaku. "aku!" sahut Taemin oppa. "Dami, cabaran atau kebenaran?" "hmm.... kebenaran" "ada tak orang yang kau suka dalam rumah nie?" pertanyaan Taemin oppa membuatkan kami terkejut. Dami unnie hanya berdiam diri sambil blushing. "unnie cepat laa jawab..." kata Sunghee... "well, yes ada." jawab Dami unnie.... dengan serta merta mereka menjadi kecoh "siapa unnie siapa?" "wahh tak bagitahu pon" "untunglaaa orang tuu" "tak sangka unnie bole sangkut dengan budak budak sengal nie" aku terus tergelak mendengar kata kata YoonHwa.... "budak sengal? hey awak tuu jaga sikit mulut ye... dah laa bawah umur. suka hati aje panggil orang sengal." marah Junmyeon oppa. YoonHwa hanya mampu ketawa. "okay okay back to the game." kata Dami unnie. "haa Yoon kebenaran atau cabaran?" tanye Dami unnie "well, cabaran" balas Yoon dengan yakin. "unnie cabar Yoon hidu rambut setiap orang dalam rumah nie lepastu bagitahu rambut siapa paling busuk" kata Dami unnie. "okeh.." dengan serta merta Yoon bangun dan hidu rambut semua orang. apabila selesai terus Yoon cakap "Doyoung oppa paling busuk" Doyoung oppa pon apa lagi, terus die backup diri die "tuu sebab oppa tak basuh rambut harinie...." kata Doyoung oppa sambil memuncungkan bibirnya. "okay okay jangan gaduh gaduh" kata Woobin oppa. dan permainan pon diteruskan sampai lewat malam..........
tbc
bye
YOU ARE READING
Is That All?! | exo bts got7 [ SLOW UPDATE ]
Fanfictionfriendship over relationship adakah itu betul ataupon relationship over friendship? bace and hayati guys✌