NOT-1

317 28 4
                                    

Arkadaşlar maalesef yeni bölüm değil ama bundan sonraki ve bundan önceki tüm bölümler ile ilgili ufak bir notum var.

Hikayeye yeni başlayanlar olursa boşverip direk yeni bölüme atlama yapmayın -kendimden biliyorum- .

Neyse ben karakterleri koymayacağım yani Usun şu kız, Erim şu oğlan vb gibi isim söyleyip multiye koymayı düşünmüyorum.

Çünkü başka hikayelerde beğenilmiyor. Onun yerine bu olsa daha iyi olur gibi yorumlar geliyor.

Bu yüzden tamamen sizin hayal gücünüze bırakıyorum.  Ama karakterlerin tipleri,fiziki özellikleri nasıl anlamanız için aşağıya yazıyorum.

Usun: 18 yaşında. Abisine göre 'bok rengi' saçları var. Gözleri de aynı şekilde.  Saçı normalde uzundu ama kestirdi ( nedenini biliyorsunuz ) .

Reha: 20 yaşında. Usun başta Reha için erkek olmuştu ama baktı ki Reha'nın başı bağlı, vazgeçti bu sevdadan.

Erim: 22 yaşında. Kahverengi saçları var ve yeşil gözlü. Doğmuşken yaşayayım kafasındadır kendisi.

Berk: 22 yaşında. Saç rengi şimdilik kırmızı. Mavi gözleri var. Yakışıklı biri ama serseri tipli dolaşıyor etrafta. Gizemli bir çocuktur.

Ulaş:  21 yaşında. Siyah dalgalı saçları var. Gözleri siyaha çok yakın.  Ayrıca küpe takıyor. Yakıyor etrafı.

Eren: 20 yaşında. Grubun en düzgünü sayılır.  Yakışıklıdan çok sevimli biri. Fiziki özellikleri Usun'un aynısı diyebiliriz.

Ekim: 18 yaşında. Geçen bölüm de katıldı. Sarıya dönük saçları var. Usun'a yakın bir kız arkadaş gerekir diye düşündüm. :)

Rüzgar: 22 yaşında. Usunla dalga geçmesine rağmen saç renkleri aynı. Yakışıklı işte ama malın teki :D .

Yeni bölüm için beğeniler artsa iyi olur :)))

Kimin Umrunda?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin