"Kalksana kızım ya!"
Gözlerimi güçlükle açmayı başarıp sesin geldiği yöne baktım. Abim kollarını birleştirmiş, masama kalçasını dayamış bana sesleniyordu. Yaklaşık yarım saattir...
"Git başımdan artık. "
Yorganımı başıma kadar çekerek onun burada olmadığını düşündüm. Gözlerim hiç vakit geçmeden kapanmaya başlayınca uyuyacağım için mutlu olarak yerimde kıpırdandım.
Uyumaya aşık birisiydim. Sıcacık yatak benim tek sevgilimdi. Yorganda bana göre onun kollarıydı ve şuan bana sımsıkı sarılıyordu.
Gerçekten yatağımla evlenmek istiyordum.
"Bir gün de sen erken uyanıp beni uyandır, dişimi kıracağım."
Yorganımı sertçe tutarak aşağı atınca sinirle ona baktım. Sevgilim resmen yere savrulmuştu. Sırf abim diye birşey yapmadığını bildiğimden acıyla ona baktım.
"Söz mü?"
Dişinin kırılması için erken kalkmaya bile razıydım.
"Kendi dişinin kırılmasını istemiyorsan çabuk kalk ve giyin. Babam bizi bekliyor. "
Yüzümü buruşturarak kafamı yastığıma gömdüm. En azından sevgilimin kafası hâlâ bendeydi ha?
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
"Günaydın kızım. "
Merdivenlerden yavaşça inerken içimde ufak bir endişe vardı. Sonuçta babam saçımı kestiğimi bilmiyordu.
"Günaydın babaların en yakışıklısı."
Elimle şapkamı iyice yerleştirerek babama gidip sarıldım. Saçımı açmaması için biraz yağcılık iyi olabilirdi .
"İşte benim en sevdiğim çocuğum. "
Gülerek babamda sıkıca bana sarıldı.
" Bunu duydum!"
Abimin mutfaktan gelen sesini duyunca ikimizde gülerek mutfağa geçtik. Babam kırk yaşlarında olmasına rağmen yakışıklılığından birşey kaybetmemişti.
"Abim kahvaltı mı hazırlıyor? Yoksa hâlâ rüyada mıyım? "
Tam buzdolabının önünde durmuş şaşkınca abime bakıyordum. Babam da gülümseyerek yanımda ikimizi izliyordu.
"Yardım etmiyorsan çekil bücürük."
Kalçasıyla beni yana ittikten sonra buzdolabından meyve suyunu aldı.
"Baba şuna birşey söyle. Bücürük diyor."
Babam sahte bir kızgınlıkla abimin kafasına vurdu. Hiç acıtmadığını hatta okşama gibi vurduğunu biliyordum tabiki. Ama ikisi her zaman olduğu üzere beni kandırmaya çalışıyorlardı.
"Beynimin içeride zıpladığını hissettim. "
Yüzüne acı bir ifade yerleştirmiş eliyle başını ovan abime göz devirdim.
Gözlerinden bile belli ediyorlardı eğlendiklerini .
"Ailede ki tek kızım diye birlik olup benimle dalga geçemezsiniz."
İkisinede gözlerimi kısarak baktım ve hızlıca masaya oturdum.
"Abi meyve suyum?"
Babam da tam benim karşıma oturdu. Sırtı tezgaha dönük olduğundan abimi göremiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kimin Umrunda?
Umorismo"Usun nereye?!" Nihayet dışarı çıkıp temiz hava alınca az da olsa sakinleşmiştim. Nasıl giderim burdan diye etrafa bakarken arkamdan koşan Erim'i gördüm. "Cehennemin dibine!" Nefes nefese yanıma geldiğinde ona aldırmayarak kenardan yürümeye başlad...