"YAAZ GEELDİ HAAYDİ BAŞLASIN TÜM EĞLENCE YAAAZ GEELDİ HAVALI BAKIIŞLAR ÜZERİND-----"
Yüzüstü yere yapıştım. Ne olduğuna baktığımda dip bana eline ilk geçen kalın matematik felsefesi ansiklopedisini atmıştı. Elimi başıma götürdüğümde kanadığını farkettim.
Bağırdım." BEYİN FELCİ GEÇİREBİLİRİM BEE! "
" SENIN YÜZÜNDEN BEN ÇOKTAN GEÇİRDİM."
Anlamamış gözlerle baktım
"Ne-? "
"ŞARKİ DİYORUM! O BEBRAT ŞARKI YÜZÜNDEN KANSER OLDUM!"
Ohh...
"Dilime dolanmıştı ..."
Bi kaç derin nefes alıp sakinleşti.
"İyi misin?"
Kana bulaşmış elimi gösterdim. Telaşla tek nefeste yanıma koştu ve ellerini yanaklarıma koyarak kafamı sağa sola çevirdi.
"Ö-Özür dilerim. Ben bi an şeettim yani eh-"
"Tamam Tamam sakin ol"
Boynundan çekip dudaklarını öptüm.
Ufak bir sihir ile kafamdaki yarığı iyileltirdim ve üstünde bulunduğum kumların üzerine oturdum.
Bir şeyi yeni farkettiğimi farkettim.
Bir insan neden denize gelirken yanına matematik felsefesi ansiklopedisi alır ki???
Hemen az ilerideki çoktan serdiği şezlonguna uzandı. Gücümü topladıktan sonra güneş ışıklarının parlattığı, deniz ile gökyüzünün karıştığı ufka baktım. Sonra minik çam ağacıma döndüm.
"Yüzmeye gelmiyor musun?"
"Hayır, sen git."
Sorun ne?
"Denizden korkmuyorsun değil mi?"
"Tabiki hayır"
Belinden kavrayıp kucakladım ve denize ilerledim.
Şaşkınlığını üzerinden attıktan sonra minik yumruklarını sırtıma geçirmeye çalışarak debelenmeye başladı.
"Bırak beni! LANET OLSUN BIRAK BENİ BİLL!"
Bir şey demeden suya belime kadar onunla girdi ve durdum.
"Nihayet.. Geri götür be- AAAAAĞAĞAĞĞAAHHHH"
...
...
Evet, onu suya fırlattım ne var?
Bir süre çığlıklarla çırpındı.
Sadece onu izledim deeeeeeee
Neden yüzmüyor bu çocuk?
-ve beynime şimşekler çaktı-
BU ÇOCUK YÜZME BİLMİYOR MU YOKSA ???
Ohh.. Siktir..
Ona koşarken artık tamamen suyun altında olduğunu farkettim ve suya daldım.
Bir saniyelik onu gördüğüm an zaman durmuştu sanki...
Kıvırcık saçları ahenkle kıvrılırken bedeni öyle mükemmel bir huzur vericilikteydi ki...
Kıyafetlerinin dalgalanması ile de oluşan görüntü, onu saatlerce oturup izlenilesi kılıyord-
Ohh. FUCK!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-BILLDIPP-
FanficBu ilk kitabım. Sevmenizi umuyorum. İçeriği açıklamak gerekirse başlıktan anlamışsınızdır zaten.( ͡° ͜ʖ ͡°)