Y/N bir adım daha yaklaşır, sadece teşekkür eder ve odadan çıkar.
( öpeceğini falan mı düşündünüz lsjsskks)
Rm; evet işleri biraz hızlandırmamız gerekiyo.
Suga; Ama o daha tam olarak hazır değil. Tehlikeye atmaktan başka bişi yapmamış oluruz.
Rm; bunu biliyoruz ki artık her an tehlike de
O esnada içeriye Jk girer
Rm; senle konuşmamız gereken şeyler var
Jk; iyi konuşalım o zaman
Rm; ilk olarak dün ki saldırı da iyi iş çıkardığını söylemek istiyorum
Jk; yani sadece bana öğretilen şeyi uyguladım
Rm; sorun şu ki işleri biraz hızlandırmalıyız.
Jk; kaç günümüz kaldı?
Rm; öyle belirli bişi söyleyemem ama 3 gün içinde güçlerini daha kontrollü kullanmaya bak
Jk; peki elimden geleni yapacağımı bilmelisin
Ertesi gün Jk rm'e sölediği gibi sürekli pratik yapıyordu. Güçlerini artık daha iyi kullanıyordu. Ve her geçen gün kendini bi önceki güne gore daha güçlü hissediyordu.Jk evinden çok hızlı bir şekilde ayrıldığı için eşyaları orada kaldı.
Jk; benim evime dönüp eşyalarımı almam lazım
Rm; tamam ama jimin senle gelicek
Jk; iyi tamamArabaya biner ve jk'un evine giderler. Jimine arabada beklemesini,burada bir şey olamayacağını sölemişti
(Ben olsam o kadar da emin olmam)Jk yanında getirdiği bir bavula eşyalarını dolduramaya başladı. Dolaptaki kıyafetlerini de bavula koyup bavulu kapattı ve kapıya doğru ilerlemeye başladı. Kapıyı açıp dışarı çıkacakken ağzına bir bez dayandığını fark etti her ne kadar bişi yapmaya çalışsa da arkası dönük olduğu için yapabileceği pek bişi yoktu.
Jimin arabada bir süre bekledikten sonra endişelenmeye başladı. Jk'u neden yanlız bırakmıştı ki. Evin kapısı açıktı içeri girdi ve Jk'un bavulunun orda olduğunu gördü. Ama Jk ortalıkta yoktu. Yere düşen bir bez parçasını eline aldı ve koklamasıyla birlikte Jk'un kaçırılmış olduğunu anladı ve hemen rm'i aradı ve durumu anlattı.
Rm; senle sonra sonra görüşücez jimin. Şu an büyük bi sorunumuz var...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYDAN DOĞAN
FantasyUmarım beğenirsiniz💚 AÇIKLAMA, BU VE ZİNCİR ADLI HIKAYEM İLK YAZMAYA BAŞLADIĞIM ZAMANLARDA YAZDIKLARIM. EVET ANALTIMLARI KÖTÜ AMA İLKLERIM OLDUKLARI İÇİN KALDIRMAK ISTEMEDIM. YARGILAMADAN DİĞER KURGULARIMA BAKARSANIZ SEVINIRIM.