Jk; nasıl yani? Bence bizle konuşmaya artık yüzü bile olmaz. Bu söylediğin şey çok zor.
Rm; merak etme sen, ben ne yapacağımı çok iyi biliyorum sen orasını düşünme😏Ertesi gün
Rm; bakın y/n bize ihanet etmiş olabilir. Sebebini de bilmiyoruz fakat neden öğrenemeyelim değil mi
Jk;nasıl yani ne demek istiyorsun hiç bir şey anlayamıyorum.
Rm; şuan da çıkmam lazım gelince her şeyi öğrenmiş olcaksınız.4 saat sonra
Rm eve gelmişti fakat yanında küçük bir kız vardı.
Jk; bu çocukta kim böyle
Rm; yn'nin üvey kardeşi.
Jk; bizim kardeşine değil ona ihtiyacımız var
Rm; bakın anlatıyorum iyi dinleyin tekrardan anlatmicam. Y/n'nin babası başka bir kadınla daha evlendi anladığın üzere fakat kadın bazı sebeplerden dolayı vefat etmiş. Y/n'nın babası kızın sorumluluğunu almak yerine onu y/n'ye bırakmış ve çekip gitmiş. Y/n de şuan bu kıza çok bağlı ve ona bir şey olmasına asla ve asla izin vermez. Bunu biliyorum.
Jk; şimdi anladım. Bildiğin şantaj yapıcaz yani
Rm; bunu kendi istedi :)Yn'nin ağzından devam
Jk kaçtıktan sonra Mora bunu öğrenince fazlasıyla sinirlendi. Bende onu tekrardan buraya getireceğime söz verdim.Buna mecburum. Ertesi gün bir telefon geldi .
Rm 'denY/n; Ne var!
Rm; aa y/n ne bu sinir daha düne kadar arkadaştık. Şimdi düşman mı olduk.
Y/n; ögrendiginiz şeylerden sonra benle arkadaş kalmanız imkansız. Bunu bildiğim için sorun yok.
Rm; bunları bilmen güzel fakat bilmen gereken başka bir şey daha var. Biz hemen pes edecek vampirlerden değiliz. Bizi çok yanlış tanımışsın.
Y/n; neden böyle konuşuyorsun. Bildiğin bir şey varmış gibi
Rm; elbette var. Üvey kardeşin mesela!Rm ile konuşmamızdan sonra oturup düşünmeye başladım. Burda ailem için savaşırken öte yandan öz kardeşim gibi bildiğim bir insanı nasıl bırakabilirim, ona bu kadar alışmışken asla olmaz. Bunu asla yapamam.
Y/n rm'lere doğru yola çıkmıştı.
Y/n; Artık ne olucaksa olsun. Bıktım artık bu durumdan. Neden normal bi hayat yaşayamıyorum ki neden her şey üst üste geliyo!!Evde
Y/n ''nin üvey kardeşini jk kendi odasına kapatmıştı. Kapı zili çaldıRm; misafirimiz gelmiş. Hoşgeldin diyin bakalım
Y/n; kardeşim nerede!!
Rm; bağırmayı kes ve otur.
Jk içeri girer ve y/n ile goz göze gelir fakat 1 sn bile sürmeden gözlerini kaçırır ve boş bir yere otururRm; sen mi anlatmaya başlarsın yoksa biz mi anlattıralım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYDAN DOĞAN
FantasyUmarım beğenirsiniz💚 AÇIKLAMA, BU VE ZİNCİR ADLI HIKAYEM İLK YAZMAYA BAŞLADIĞIM ZAMANLARDA YAZDIKLARIM. EVET ANALTIMLARI KÖTÜ AMA İLKLERIM OLDUKLARI İÇİN KALDIRMAK ISTEMEDIM. YARGILAMADAN DİĞER KURGULARIMA BAKARSANIZ SEVINIRIM.