Rm jk'u nereye götürdüklerini biliyordu. Çünkü güvenliği için üstüne ondan habersiz takip cihazı takmıştı.
Rm; evet herkes burda olduğuna göre planı anlatmaya başlıyorum. Şimdi ilk olarak onu götürdükleri yerin güvenliği hakkında bir bilgimiz olmadığı için önden 2 kişi gidicek ve bizi haberdar edicek. Suga ve jin sizin için uygunsa siz gidin.
Jin&suga; bizim için farketmez
Rm; tamam. Bize silah lazım olucak. Her ne kadar güçlerimiz olsa da bize avantaj sağlıcak. J hope ve tae silahları halledin.
Jhope&tae; tamamdır.
Rm; Evet şimdi suga ve jin'den haber bekleyeceğiz.Bir süre sonra
Suga; çok fazla koruma var ama hepsi kurt adam değil. Bu yönden biraz şanslı olabiliriz. Depo'nun Her tarafı çevrili o yüzden çok dikkatli olmalıyız.
Rm; tae ve Jhope silahlar hazır mı?
Tae; evet
Rm; hadi başlayalım o zaman😏Hepsi Jk'un tutulduğu yere gelmişti.
Rm;şimdi arkadaki adamları suga ve Jhope alıyo, jimin tae ve jin sizde diğerlerini ve yn senle bn de içeri giriyoruz.
Y/N; tamamDiğerleri dışarıda bulunan tüm korumaları sorunsuz bir şekilde halletmişlerdi. Rm ve
Y/n de o esnada içeri girdiler. Yerde yatan baygın biri vardı fakat yanında 2 kurt adam duruyordu. Onları bir kaç çizikle atlattılar.
Jk'u yerden kaldırıp arabaya taşıdılar. Fena halde dövmüşlerdi. Belli ki dayanamayıp bayılmıştı.Evde
Jk'u yatağına yatırmışlardı. Rm odadan çıkmış, y/n ve Jk tek kalmıştı.
Jk; bana öle acıyomuş gibi bakmayı kes
Y/n; hayır öyle bakmıyorum
Jk; sen onu bunu geçte bu beni kaçıran adamlar da kimdi?
Y/N: rm'le kavgalı olan bir kaç kurt adam
Jk; neden beni kaçırdılar ki. Neden ben?
Y/n; Çünkü rm'in değer verdiği insanlardan birisin yani hepimizin başına gelebilirdi
Jk; anladım. Angel mora ne olucak?
Y/N; sen orasını şimdi düşünme ve dinlenmeye bak.
Jk; pekiBir kaç gün sonra
Rm; Jk kendini iyi hissettiğine eminsin değil mi?
Jk; merak etme turp gibiyim
Rm; tamam o zaman. Bizim avlanmamız lazım
Jk; nasıl yani insan kanı mı içiyorsunuz!!
Rm; hahah hayır sadece hayvan kanıyla beslenmeye çalışıyoruz.
Jk; ne zaman dönersiniz tek kalırsam fazla sıkılırım
Rm; sıkılmaman için y/n seninle kalıcak
Jk; hm tm o zaman gidin siz hadi gidinYn ile Jk yapacak pek bişi bulamadıkları icin film izlemeye karar verirler. Filmi izlemeye devam ederken sipariş ettikleri pizzayı yerler y/n pizza dilimini almak için elini uzattığında eli Jk'un eline değer ve birden kapı çalmaya başlar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYDAN DOĞAN
FantasyUmarım beğenirsiniz💚 AÇIKLAMA, BU VE ZİNCİR ADLI HIKAYEM İLK YAZMAYA BAŞLADIĞIM ZAMANLARDA YAZDIKLARIM. EVET ANALTIMLARI KÖTÜ AMA İLKLERIM OLDUKLARI İÇİN KALDIRMAK ISTEMEDIM. YARGILAMADAN DİĞER KURGULARIMA BAKARSANIZ SEVINIRIM.