Y/n; Tamam anlatacağım. Ama kardeşimi görmem lazım.
Jk; merak etme şuan benim odamda, uyuyordur.
Y/n; iyi o zaman. Bakın öncelikle hepinizden özür dilerim. Affedin veya affetmeyin bunu yapmak zorundaydım. Çünkü Mora anne ve babamı beni kullanmak için kaçırdı. Bende mecbur kaldım. Ailemi öylece bişi yapmadan onun ellerinde bırakamazdım.
Rm; bak y/n bunları anlatsaydın en başından biz de ona göre bir plan yapardık.
Jk; sana yardım edebilirdik.
Y/n; Üzgünüm
Rm; şuan üzülmek için çok erken. Merak etme aileni kurtaracağız ve o adamdan sonsuza dek kurtulacağız.
Y/n; peki bunu nasıl yapacağız?
Rm; her şey sana bağlı. Sen hala onun ajanı olarak kalıcaksın. En azından o öyle bilecek.
Jk'u kaçıracaksın.
Jk; ne!?
Rm; evet duydun. Seni kaçıracak. Seni götürdüğü yere Mora'yı çağıracak ve biz o esnada devreye gireceğiz.
Jk; bu çok riskli!
Rm; eğer risk almazsak her şey daha tehlikeli olucak. Bunu yapmak zorundayız.
Y/n; ben varım. Denemeye değer.
Jk; of peki bende varım
Rm; tamam başlayalım o zaman ;)Ertesi gün
Rm; y/n dediğim gibi şimdi gidiyosun ve ona jk'u kaçırdığını ve eski depolardan birinde tuttuğunu söylüyorsun tamam mı. Ne fazla ne eksik aynen bunu söyle.
Y/n; nerede bu depo diye sorarsa?
Rm; babanın depolarından birine götürdüğünü söylersin.
Y/n; tamam çıkıyorum ben
Y/n çıkmadan önce ona bakan Jk'a sarılmıştı ve arkasını dönüp gitmişti.Y/n'den devam
Mora'nın odasının kapısını çalar,onay alır ve odaya girer
Y/n; sana iyi haberlerim var(gülümseyerek)
Mora; evet?
Y/n; jk'u tekrardan yakalamayı başardım biraz zor oldu fakat onu babamın eski depolarından birine kapattım.
Mora; neden benim depoya götürmedin?
Y/n; aklıma ilk orası geldi
Mora; tamam. Öldür onu!
Y/n; ölüm anını kendi gözlerinle görmek istemiyor musun??
Mora; tamam gidelim.Yn, mora ve yaklaşık 10'a yakın korumayla depoya gitmek için yola çıktı.
Arabada
Mora; bir hatanı görmeyeyim. Sakın öyle bir salaklık yapmaya çalışma. Öyle bir şey yaparsan ailen ölür.
Y/n; ailemden fazla önemsediğim hiç kimse yok bunu biliyorsun.Depoya ulaşırlar
Rm 'den devam
Jk'u deponun içinde bir sandelyeye bağlamıştım.
Jk; umarım zamanında yetişirsiniz.
Rm; sen merak etme. Birazdan burada olurlar,ufak bi telefon konuşması yapmam lazım her şey planladığımız gibi.Rm diger adamlarını yn'nin ailesini kurtarması için Mora'nın evine göndermişti. Yerlerini biliyorduk. Yani y/n öğrenmişti.
Y/n'den devam
Depoya girdik Jk sandalye de bağlıydı ve baygın taklidî yapıyordu.Mora; uyandırın şunu
Y/n; tamam.
Jk'u bir iki dürter fakat uyanmaz.
Mora; neden baygın?
Y/n; zorluk çıkardığı için yapmak zorunda kaldım.
Mora ve y/n jk'un başında dururken rm ve diğerleri sessiz bir şekilde güçlerini kullanarak korumaları halletmişlerdi. Mora arkasını döndüğünde korumaları yerde yatıyordu ve başlarında Rm ve diğerleri vardı.
Mora ; y/n çok büyük bi hata yaptın. Bunun bedelini ödeyeceksin!!
Mora yn'yi yere iter ve Jk'un arkasına geçer. O sırada Jk ayağa kalkar. Fakat kalkmasıyla bayılması bir olur çünkü mora Jk'a ateş eder ve ortadan kaybolur...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYDAN DOĞAN
FantasyUmarım beğenirsiniz💚 AÇIKLAMA, BU VE ZİNCİR ADLI HIKAYEM İLK YAZMAYA BAŞLADIĞIM ZAMANLARDA YAZDIKLARIM. EVET ANALTIMLARI KÖTÜ AMA İLKLERIM OLDUKLARI İÇİN KALDIRMAK ISTEMEDIM. YARGILAMADAN DİĞER KURGULARIMA BAKARSANIZ SEVINIRIM.