Jk; y/n ile hayatımı birleştirmek istiyorum. Ona evlenme teklifi edeceğim. Umarım kabul eder.
Jin; neden önce sevgili olmayı
denemiyorsunuz ?
Jk; sevgili olmak bana gore değil be hyung. Hiç bir zaman iyi bir sevgili olamamışımdır. O yüzden evlenmek istiyorum. Evlenip yuva kurmak, çocuğa karışmak...
Jin; büyük bir adım, her şey çok güzel olmalı. Biz hallederiz değil mi çocuklar. Sen sadece y/n'yi getirmenin bir yolunu bul.Ertesi gün
Jk; y/n ailen, ne zamandır görüşmüyorsunuz. Onlara gidelim mi bugün.
Y/n; sen ve ben mi,ben tek gidebilirim gelmek gibi bi zorunluluğun yok.
Jk; dışarı çıkmış olurum en azından. Bugün saat 8'de çıkarız. Güzel görünmeye bak. Senin iyi olduğunu görsünler.
Y/n; buna gerek var mı??
Jk; y/n!
Y/n; uf tamam yaSaat 8'de jk dışarıda y/n'nin gelmesini bekliyordu. Kendisi güzel bir takım elbise giymişti. Y/n dışarı çıkmıştı.
Jk; S-sen çok güzel olmuşsun.(yanda)
Y/n; bakiyorum da sende baya yakışıklısın.
Jk; ben hep öyleydim de neysse
Y/n;😑Araba da
Y/n; neden ters yöne saptın??
Jk; biraz mola vermek için ve baya acıktım ben.
Y/n; iyi o zaman.Jk ve y/n restorana doğru ilerlemeye başlarlar.
Restorana girerler, Jk yn'nin sandalyesini çeker. Y/n bi kaç saniyeliğine şaşırsa da sorgulamaz ve oturur.
Jk;güzel yermiş.
Y/n; neden kimse yok ki güzelim restorantta
Jk; bilmemmO sırada 2 adam gelir ve keman çalmaya başlar.
Y/n; Jk
Jk; efendim y/n
Y/n; n-neden sadece bizim için keman çalıyorlar ki?
Jk; hiç bir fikrim yokk
Y/n; eminmisin
Jk; hayır değilim
Y/n; nasıl yani
Jk; uf sorgulamayıp yemeğimizi yesek
Y/n; ay iyi tamamYemekler bittikten sonra tatlılar gelir.
Y/n tatlısını yerken
Y/n; Jk bu tatlıda taş çıktı. Hâlâ ağzımda,şikayet edeceğim. Dişim kırılabilirdi.
Jk; çıkar bi bakayım ağzından
Y/n ağzındakinin bir yüzük olduğunu çıkardıktan sonra anlar.
Y/n; b-bu b-bir yüzük
Jk elinden yüzüğü alır, diz çöker ve o cümleyi söyler.
Jk; y/n seni gördüğüm ilk andan beri sana karşı duygular besliyorum. Gözlerimi her sabah yanında açmak istiyorum! Birlikte yaşamak değil, beraber yaşlanmak istiyorum!Sonsuza dek seni hiç yalnız bırakmamama izin verir misin?
Y/n ilk başta ne diyeceğini bilemez ama sonrasında
Y/n;seninle evlenerek hayalimi gerçekleştirmek istiyorum, cevabım evet!Jk ani mutlulukla y/n'yi kucağına alır ve döndürmeye başlar.
Yıllar sonra
Y/n; iyi ki varsın,iyi ki benimlesin ve iyi ki çocuklarımın babasısın. Seni seviyorum.
Jk; seni senden,sizi sizden daha çok seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYDAN DOĞAN
FantasyUmarım beğenirsiniz💚 AÇIKLAMA, BU VE ZİNCİR ADLI HIKAYEM İLK YAZMAYA BAŞLADIĞIM ZAMANLARDA YAZDIKLARIM. EVET ANALTIMLARI KÖTÜ AMA İLKLERIM OLDUKLARI İÇİN KALDIRMAK ISTEMEDIM. YARGILAMADAN DİĞER KURGULARIMA BAKARSANIZ SEVINIRIM.