Y/n jk'u odaya kilitledikten sonra Mora'nın yanına gider ve
Y/n; ne istiyorsan onu yaptım. Bırak artık ailemi!
Mora; heyy çocuk! Bana böyle bağırmamalısın. Daha işimiz bitmedi.
Y/n; ben senin dediğin her şeyi yaptım. Senin için yapabileceğim başka bişi kalmadı.
Mora; Çok yanılıyorsun bücür. Son bir şey kaldı. Bence bunu tahmin edebilirsin!
Y/n; eğer düşündüğüm şey ise bunu asla yapamam onu öldüremem!
Mora; daha düne kadar tanımadığın bi insanı ailene mi tercih ediyorsun seni aptal!
Y/n; kimseyi kimseye tercih ettiğim yok. Plânlarımızın arasında böyle bişi yoktu.
Mora; Artık var. Ya o ya ailen bu kadar!Y/n; jk'u kilitlediği odanın önüne geldi, kapıyı açtı fakat jk'u ilk başta görememişti. İçeri bi adımdaha atmasıyla kafasına odun yemesi bir olmuştu.
Jk'un anlatımından
Yn/nin hala neden böyle bişi yaptığını anlayamıyordum. Neden o adam için çalışıyordu. Bu soruların cevabını kendimce bulmaya çalışırken dışarıdan gelen ayak sesleri dikkatimi çekti. Sanırım buraya geliyorlardı. Odanın köşesinde bulunan bir odun parçasını elime aldım ve kapının arkasına saklandım. Kapı açıldı. Bir adım daha attığında gelenin y/n olduğunu anlamıştım. Ama her ne kadar ondan hoşlansam da o bize ihanet etmişti. Bu yüzden bunu yapmalıydım.Y/N; Yerde baygın bir şekilde yatarken Jk istemeye istemeyede olsa kale dışına çıkmıştı. Yanında bulunan telefonla Rm'i arayıp derhal kaleden çıkmalarını bunun bir tuzak olduğunu söyler.
Bir süre sonra
Rm; Jk sen neden bahsediyosun? Bunca şeyi boşuna yaptığımızı söylüyorsun. Nasıl olur?
Jk; tamam sakin olun ama önce buradan hemen gitmemiz gerekiyo hemen!
Rm; umarım mantıklı bi açıklaman vardır.Evde
Rm; y/n nerede!?
Jk; sorun şu ki y/n mora için çalışıyormuş. Nedeni hakkında bir fikrim yok ama bana, bize ihanet etti.
Rm; nasıl böyle bişi olur. Aklım almıyor!
Jk; biz kaleye arka kapıdan girdikten sonra ben odaları kontrol etmek istedim. O arkamda duruyordu. Ben içeri girdikten sonra kapıyı üzerime kilitledi. Bir süre sonra tekrar kapı açıldı. Y/n gelmişti. Neden geldiğini bilmiyordum fakat ordan çıkmam gerektiğini biliyordum bu yüzden elime gelen bir odunla kafasına vurup bayıltmak
zorunda kaldım ve seni aradım.
Rm; y/n'yi tanıdığımdan beri bir süredir onu bisi rahatsız ettiğini görebiliyordum. Nedenini ondan duymamız lazım. Sonrasında neler olacağına karar verebiliriz.
Jk; Ama nasıl ulaşıcaz ki
Rm; şöyle ki biz değil o bize ulaşıcak...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYDAN DOĞAN
FantasiUmarım beğenirsiniz💚 AÇIKLAMA, BU VE ZİNCİR ADLI HIKAYEM İLK YAZMAYA BAŞLADIĞIM ZAMANLARDA YAZDIKLARIM. EVET ANALTIMLARI KÖTÜ AMA İLKLERIM OLDUKLARI İÇİN KALDIRMAK ISTEMEDIM. YARGILAMADAN DİĞER KURGULARIMA BAKARSANIZ SEVINIRIM.