8.Bölüm

82 4 0
                                    

Rm; şimdi ilk olarak daha fazla vampire ihtiyacımız olucak. Eminiz ki orada çok fazla koruma var,  bu yüzden hazırlıklı olmalıyız.
J hope ve suga siz halledebilir misiniz?
Suga&Jhope; oldu bil!
Rm; güzel. Silahlar tae ve jin sizde
Jin&tae; tamam patron
Rm; jimin kurşun geçirmez yelekler sende
Jimin; tamamdır
Rm; y/n sen  bu süre zaafında Jk'un yanından ayrılma
Jk; buna gerek yok aslında kendimi
koruyabilirim
Rm; bundan eminim ama yine de temkinli olmakta fayda var
Y/n; sen öyle diyorsan öyle olsun.
Jk; iyi peki.

Gün içinde

Suga;  bizle birlikte savaşmak isteyen bir sürü vampir var artık
Rm; güzell
Jin; bizde silah işini halletti. Artık öyle bi sorun yok.
Jimin; kurşun geçirmez yeleklerde tamamdır.
Rm; evett işler tıkırında ilerliyor. 2 gün sonra her şey değişmiş  olucak. Umarım çok fazla kaybımız olmaz.

Ertesi gün
Rm; hazır mısınız bu gece başlıyoruz.
Y/n; hazırız fakat direkmen hepimiz oraya gidersek farkedilme olasılığımız çok yüksek.
Rm; merak etme toplu bir şekilde gitmicez. Öncelikle bizle savaşacak olan vampirler önden gidecek ve saklanıp bizi beklicekler. Biz de onlardan sonra oraya geçeceğiz.
Sonrasında olanlar duruma gore gelişicek.

Akşam evde
Rm; her şey hazır olduğuna göre bizde artık gidebiliriz.
Yolda
Rm;bakın tek başınıza hareket etmeyin. Birbirinizden ayrılmayın. Jk çok dikkatli ol. Bu işler şakaya gelmez.
Jk; biliyorum hyung. Merak etme sen beni

Kaleye ulaşırlar
Y/n; yanımdan ayrılma
Jk;korumana gerek yok . Hem asıl sen bnim arkama saklan şimdi bisi falan olur yine
Y/n; 😒
Rm; tartışmayı bırakın, şuan olmaz. Suga, jin,jimin, tae,jhope kale etrafindaki adamlar sizde ordan sonra sizde içeriye girin.
Jin; tamam kaptan
Rm; y/n sende ne yapman gerektiğini biliyorsun
Y/n; ( çok üzgünüm rm çok üzgünüm bunu size yapacağım için) tamam.

Diğerleri kalede bulunan kurt adamlarla uğraşırken Jk ve y/n ise kalenin arka kapısındaki girişe gittiler.  Kapıda iki kurt adam vardı birini y/n hallederken diğerini ise Jk gücünü kullanarak halleder.
Jk içeri girer sağ tarafta bulunan odalardan birine girer başına geleceklerden habersiz. Jk odaya bakınırken y/n kapıyı üstüne kilitler.
Jk; y/n ordamısın!! Y/n!!!
Y/n; üzgünüm çok üzgünüm  fakat bunu yapmak zorundayım...


AYDAN DOĞAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin