Jk bi adım dahi atamadan yere yığılmıştı. Çünkü adam bayıltan türden bir silâhla ona ateş etmişti.
Yn' den devam
Rm; bak söylediği şeyler çok ağır, benim için affedilir gibi değil, kusura bakma
Y/n; sen bi insanı bu kadar çabuk silen bir insanmıydın ya kusura bakma seni çok yanlış tanımışım.
Rm; ama y/n...
Y/n rm'i dinlemeden diğer çocukların yanına gider.
J hope; ne yani 3 gündür ulaşamıyoruz ve o yardım etmeyeceğini mi söyledi
Y/n; her şey anlattığım gibi oldu. Bizim bir şeyler yapmamız lazım. İçimde gerçekten çok kötü bir his var.
Suga; ben bi arayıp soruşturayım size haber veririm.
Y/n. Çok teşekkür ederim. Siz olmasanız napardım...
Jin; şşş öyle deme. Biz bir aileyiz.
Y/n;👧Bir süre sonra
Tae; off elimiz kolu bağlı durmak çok kötü
Y/n; biliyorum fakat beklemekten başka bir çaremiz yok.
O sırada suga gelir.
Suga; çocuklar size iyi ve kötü haberlerim var.
Y/n; kötü haberi duymak istiyorum.
Suga; Jk kaçırılmış
Y/n;ne, nasıl kim kaçırabilir kii!
Suga;kurt adamlar. Mora'nın ölümünden sonra onun kardeşi olan richard Jk'un kellesini getirene ödül veriyormuş. Ve kurt adamlardan birisi onu bulmuş. Jk birini öldürmüş fakat diğeri bayıltıcı bir silâhla ateş etmiş.
Y/n; biliyordum! Bir şey olduğunu hissedebiliyordum. Bunlar olmadan önce onu bulmamız gerekirdi. Peki neredeymiş yani nerede bulmuşlar onu?
Suga; mezarlıkta. Ailesi, ailesinin yanına gitmiş.Jk'un ağzından
Uyandığımda etrafımda kimse yoktu. Boş ve karanlık bir yerdeydim.
Adam; (ışığı açar) ooo uyanmışsın bakıyorum
Jk; size bunu fena ödeteceğim. Pişman olcaksınız.
Adam; gülelim de boşa gitmesin.Y/n'den devam
Suga'nın anlattıklarından sonra Jk'un ailesinin mezarına gitmiştim. Gerçekten ne yapacağımı bilemiyordum. Kim bilir şuan nerde, ne halde...Y/n; ama eli boş durmak istemiyorum. Mezarlığın yakınında bulunan yerleri tek tek atayacağım. Son umudum bu...
Y/n; sırasıyla depolar, boş evler hepsine neredeyse bakmıştı. Son bir yer kalmıştı,ordan da umudunu kesmişti fakat içeri girer girmez yerde baygın duran birini görür. Jk olup olmadığı pek belli olmadığı için yaklaşmaya başlar.
Y/n; Jk!!!
Jk;( tanıdık gelen bir ses duyduğu için başını kaldırır) y/n ama sen nasıl buldun burayı
Y/n; şuan da bunu konuşmanın sırası değil.
Y/n jk'un ellerindeki bağı çözer.
Jk; biri geliyor, ayak seslerini duyabiliyorum.
Y/n jk'un elini tutar ve ormana doğru koşmaya başlarlar. Adamlar jk'u orada bulamadıklarından dolayı çok sinirlenirler.Y/n; ileride bir kulübe var. Umarım boştur.
(Kulübeye doğru ilerlerler. Kapı kilitlidir fakat y/n tüm gücüyle kapıyı kırar.)
İçeri girerler ve boş buldukları ilk yere otururlar.
Jk; neden buraya geldik ki. Neden direk eve gitmiyoruz?
Y/n; bizi aramaya başlamışlardır. Buraya gelmek akıllarına gelmez.
Bir süre sonra
Y/n; sana bir şey olucak diye çok korktum haberin varmı! Bir daha ortadan kaybolmaya bile kalkışma,sakın bunu bir daha yapma!
Jk; kızınca çok tatlı oluyorsun
Y/n; b-ben b-burda ne diyorum s-sen ne diyorsun
Jk;benim sana günler öncesinden söylemek istediğim bir şey var
Y/n; neymiş
Jk; ben seni...
( Jk sözünü tamamlayamadan içeri biri girer)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYDAN DOĞAN
FantasyUmarım beğenirsiniz💚 AÇIKLAMA, BU VE ZİNCİR ADLI HIKAYEM İLK YAZMAYA BAŞLADIĞIM ZAMANLARDA YAZDIKLARIM. EVET ANALTIMLARI KÖTÜ AMA İLKLERIM OLDUKLARI İÇİN KALDIRMAK ISTEMEDIM. YARGILAMADAN DİĞER KURGULARIMA BAKARSANIZ SEVINIRIM.