12.Bölüm

60 4 0
                                    

Rm'in ağzından
Mora birden ortadan kaybolmuştu. Jk'un vurulması ahh nasıl dikkat edemedim.

Y/n; Jk aç gözlerini,kendine gel lütfen sana ihtiyacım var...
Rm; çabucak arabayı hazırlayın. Doktora gotürmemiz lazım. Bu sıktığı kurşun normal bir kurşun değil vampirlere karşı kullanılanlardan. Jk tam olarak vampir olmasa da baya etkileyecektir.

Hastane de
Doktor; merak etmeyin kurşunu çıkarttık. Şuanlık durumu stabil.  Hastayı görebilirsiniz.
Odaya girerler
Yn; nasıl farketmedim ki, yanında silah taşıdığını bile bilmiyordum. Hepsi benim suçum, her şey benim suçum..
Jk; şşşş iyiyim ben. Hiç bir şey senin suçun değil.Bunun olacağını bilemezdik. Kendini üzme (elini yn'nin elinin üstüne koyarak söyler bunları)
Y/n jk'un uyandığını görünce dayanamaz sarılır.
Jk; heyy sarılmaya sonra devam edelim, her tarafım acıyoo
Y/n; gıcık şey
Jk;😁

2 gün sonra
Jk bugün hastaneden taburcu olmuştu.
Rm; daha iyisin değil mi?
Jk;merak etme turp gibiyim:)
Rm; bunları ona ödeticem!
Jk; bensiz bir şey dahi yapmicaksın o adamı kendi ellerimle öldüreceğim.
Rm; pff iyi be. Bu arada y/n aileni benim dağ evime gönderdim. Güvendeler yani endişelenme.
Y/n; sizlere ne kadar teşekkür etsem az
Jk; (y/n'nin kulağına yaklaşarak) farklı bir teşekkür fena olmaz ;)
Y/n; (bunu duyunca kızarır ve Jk'un omzuna bir yumruk atar)
Jk; ahh ya daha yeni hastaneden çıktım. Canım acıyo ahhh
Y/n; ayy özür dilerim, bir an unutuverdim. Çok acıyomu??
Jk; (kahkaha atmaya başlar) sadece ufak bir şaka
Y/n;😡

Bir hafta sonra
Jk herkese markete gideceğini söyler fakat Mora'nın evine gitmek için yola çıkar. Bir planı vardır fakat  şuan da diğerlerinin  öğrenmesi her şeyi mahvedebilir.
Arka kapıdan girmeye karar verir. Kapıda bulunan 2 adamı güçleriyle alt eder.
Mora'nın bulunduğu odaya girer.

Jk; selam!
Mora; seni bücür, bakıyorumda ölmemişsin.
Ölmeye falan mı geldin?! Bunu seve seve yapacağım.
Mora jk'un üzerine gelmeye devam ederken güçlerini kullanır. Ona kendini kendi silahıyla vurmasını söyler. Fakat mora silahı alır ve Jk'a doğru tutar.
Mora; niye şaşkın bir şekilde bakıyorsun ki senin güçlerinin beni alt edeceğinimi düşünüyorsun!
Jk mora'ya doğru yaklaşır ve cebinde bulunan hançeri çıkarır. Ve kalbine saplar.
Jk;bu sadece dikkatini dağıtmak içindi. Emin ol ki istesem güçlerimle de öldürebilirdim seni fakat acı çekerek ölmeni istiyorum ne yazık!

O esnada odanın kapısı açılır ve içeriye...






AYDAN DOĞAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin