Y/n ayakta hiçbir tepki vermeden öylece duruyordu.
Alex; senin içtiğin içeceklerde alkol değil kandı. Bir şeyden emin olmak için götürdüm seni oraya. Ve göreceğimi de gördüm. O gece seni almaya gelen adam da vampirdi...Alex birden konuşmayı keser ve arkasını döner.
Alex; hah ana karakter de gelmiş.
Jimin; çekil önümden!
Der ve bir çırpıda alex'i yere fırlatır.O esnada y/n sadece olup bitenleri izliyordu.
Jimin; sana her şeyi kendim anlatmalıydım, o anlatmadan önce. Ama buna inanmayacağını düşündüm.Y/n nihayet konuşmaya başlamıştı.
Y/n; bu nasıl bir şaka?! Bugün bir nisan falan mı?? Birde inanmayacağını düşündüm diyorsun. Böyle saçma bir şakaya kim inanır be!! İkiniz de defolup gidin!
Jimin; y/n...
Y/n; defolun dedim
Der ve kapıyı suratlarına çarpar.Y/n; bu nasıl bir kabus ya. Bildiğin bana kan içirdiğini, kendilerinin vampir olduğunu ve benim de onlardan biri olduğumu söylüyorlar. AH başım!!!
Y/n günün yorgunluğu ve stresiyle bayılır.
Jimin'den devam
O alex denen çocukla evden aynı anda çıkmıştık fakat o gittikten sonra tekrardan kapıya yürümüş ve zili çalmıştım. O kadar çok çalmıştım ki artık elim yorulmuştu. Dayanamayıp kapıyı kırmıştım.İçeriye girdiğim de y/n'nin yerde baygın bir halde olduğunu gördüm.
Jimin; ah allah kahretsin!!! Bunun olacağını tahmin etmiştim.Jimin y/n'yi kucağına almış ve koltuğa uzandırmıştı.
Jimin; y/n, y/n! Acaba tahmin ettiğim şey mi bu.Jimin mutfaktan bir bıçak alır ve kolunu keser. Kolundan süzülen kanları y/n''nin ağzına doğru tutar.
Jimin; vampirler dönüşümlerin de kan içmezlerse eğer olumsuz etkileri olur. Bunu yaptığım için benden nefret ediceksin ama bunu senin için yaptığımı zamanı gelince çok daha iyi anlayacaksın.Jimin yeteri kadar kanını akıttıktan sonra bir bez yardımıyla kanı durdurmuştu.
Jimin; umarım sabaha kadar ayaklanmış olursun. Şimdi gitmem gerekiyor ama öncelikle etrafı toplamam ve üstünü değiştirmem gerekiyor. Sabah kalktığında her tarafın kan içinde uyanırsan...Jimin bir kaç dakika içinde evi baştan aşağıya hızlı bir şekilde toparlamış ve y/n'ye giydirmek için kıyafet dolabından pijamalarını almıştı.
Jimin; of bunu görmeden nasıl yapacağım ben.
Jimin bunu düşünürken soo jin eve girmişti.
Soo jin; ne oluyor burda!! Neden y/n'nin her tarafı kan içinde!!!! Ne oldu ona!!
Jimin; sakin ol ve otur. Her şeyi anlatacağım ama öncelikle bunu sen yapmalısın der ve pijamayı ona uzatır.Soo jin gördüğü şeylerin şokuyla bir süre ayakta öylece dikilmişti. Ama sonrasında pijamayı almış ve y/n'nin üstünü değiştirmişti.
Jimin mutfağa geçmiş ve soo jin'in işini halletmesini beklemişti.
Soo jin; gelebilirsin.Jimin; mutfaktan çıkıp oturma odasına geçmiş, y/n'yi kucağına almış ve odasına götürmüştü. Onu yatağına yatırdıktan sonra odaya tekrar geri dönmüş ve konuşmaya başlamıştı.
Jimin; bunu öğreneceğin için Jungkook'tan fena azar yiyeceğim ama artık senden de saklamanın anlamı kalmadı der ve başlarına gelen, olan biten her şeyi uzun uzun anlatmıştı.Jimin konuşmasını bitirdikten sonra soo jin'nin konuşmasını beklemişti.
Soo jin ise sadece bu anlattığı şeyleri algılamaya çalışıyordu. Ama sorun şu ki sevgilisinin vampir olduğunu zaten biliyordu.
Jimin; lütfen bu anlattıklarım yüzünden ondan ayrılma. O seni gerçekten çok seviyor.
Soo jin; bak onun vampir olduğunu biliyorum.
Jimin; nasıl ya??
Soo jin; onunla tanışmadan önce para karşılığında kanımı emmesine izin veriyordum...