28.Bölüm

54 5 1
                                    

Y/n; ne??
Jimin; hani babanın bir gücünden daha bahsetmiştim ya.
Y/n; ruhlarla ilgili olan.
Jimin; aynen öyle.
Y/n; daha bende olup olmadığını bile bilmiyorum.
Jimin; sadece odaklan.
Y/n; neye odaklanabilirim ki??
Jimin; örneğin babanı düşün anneni sevdiklerini düşün, baban hayatta olsaydı eğer neler yapabileceğinizi düşün...

Y/n bunları düşünmeye başlarken gözlerinden ufak ufak göz yaşları süzülmeye başlar.

Bunu gören Jimin her ne kadar canı yansada gerçekleri anlatmanın sırası olmadığına karar verir.

Y/n yıllar boyu içinde yaşadığı hüznü dışarıya vurması onda büyük bir etki yaratmıştı. Başından beri gözleri kapalıydı, açığında ise etrafındaki her şey kaybolmuştu. Babası, babası tam da karşısında duruyordu.
Y/n; b-baba

Y/n ağlarken hıçkırıklarını tutamaz. Babası ona yaklaşır ve yılların vermiş olduğu hasret ile sarılır.
Y.b(y/n'nin babası); kızım, ağlama lütfen...
Y/n; artık dayanacak gücüm kalmadı.
Y.b; bak yaşadığın şeyler elbette tesadüf değil bunlar senin kaderinde var.
Y/n; böyle bir kaderi kim isteyebilir ki?
Y.b; ama insanlar elindekilerle yetinmeyi bilmeli en azından, tanrı tarafından verilmiş bir gücü doğru kullanmanın sana faydası olacak.
Y/n; güç konusunda çok zayıfım, elimden hiçbir şey gelmiyor. Ben senin gibi değilim, üzgünüm baba...
Y.b; sen benim gibi değilsin, sen benden daha güçlüsün. Bunu görebiliyorum ve benden sana geçen güçler sana yardımcı olucak, yol gösterecek. Sadece iyimser düşün devamı sen farketmeden gelicek.
Şimdi gitmem gerekiyor, ama hep burada olacağım...
Y/n; baba, baba du..

Y/n gözlerini kapayıp açtığında kendini annesinin yanında bulur.
Jimin; s-sen başardın...
Y/n; anne!!
Y/n; gevşemiş olan zincirlerden kurtulur ve annesine yaklaşır.
A; kızım.
Y/n; iyi misin, sana bir şey yapmadılar değil mi??
A; merak etme iyiyim, ama kötü hissediyorum. Sana başına gelecek şeyler hakkında bir kelime dahi etmediğim için...
Y/n; nasıl yani?
A; baban ölmeden önce bana her şeyi anlattı. Fakat anlattığı şeyleri sana anlatsaydım bile bana inanmayacaktın. Üzgünüm tek seçeneğim buydu.
Y/n; önemli değil.
A; gerçekten mi, hiç kırılmadın mı yani??
Y/n; hayır iyi yanından bakalım seni buldum ve şimdi burdan çıkacağız.
Jimin; soo jin nerede??
A; yan taraftan sesler geliyordu, orada olmalı.
Jimin; y/n bana yardım etmek gerekiyor. Dışarıda bulunan adamlara karşı tek olursam her şey başlamadığı gibi biter. Ama yardım etmek istemez..
Y/n; edeceğim.
Jimin; gidelim o zaman.

Y/n annesinin ellerini ve ayaklarını çözer.
Y/n; çıkalım buradan artık.

Kapıyı açarlar ve dışarıda 2 vampirle karşılaşırlar. Jimin biriyle uğraşırken diğeriyle de y/n uğraşıyordu. O sırada annesi ise yan odanın kapısını açmış ve içeriye girmişti.
Soo jin; nasıl kaçtın??
A; önce seni çözmemiz lazım, bunu sonra konuşuruz.

Annesi soo jin'i çözdükten sonra elinden tutar ve odadan dışarı çıkarır.

Jimin ve y/n onlar gelmeden 2 adamı da halletmişti.
Jimin; baya güçlüsün hayır filan deme, tek başına yere serdin adamı.
Y/n; bilmiyorum nasıl yaptığımı, her neyse hadi çıkalım artık. Soo jin,anne hadi.

4'ü beraber bulundukları depodan dışarı çıkmışlarken önlerinde bir araba durur...

İŞARETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin