Jimin ve diğerleri hızlı bir şekilde dışarıya çıkarlar.
Jimin; önden gider ve araba kapısını açar.
Jimin; y/n!! İyi misin!! Sana bir şey oldu diye çok korktum.Der ve onu arabadan çıkarır ve sarılır.
B; bana bak!! Senin elinde silahın ne işi var!!
K;?
Y/n; orası seni ilgilendirmez...Y/n'den devam
Arabaya geçtikten sonra kurtulabilmek için çözüm yolu aramaya koyulmuştum. Aklıma tek çare güçlerim gelmişti.
Y/n; hey ailen nasıl??
K; ne?
Y/n; nasıllar diyorum.
K; bir aileye sahip olduğumu nerden biliyorsun.
Y/n; şuan tek düşündüğün şeyin onlar olduğunu da biliyorum.
K; a-ama sen nasıl??
Y/n; şuan adamlarım yanlarına gidiyor.
Koruma; onlara haber vermen imkansız. Hem adres filan da bilmiyosun.
Y/n bilmediğimi kim söyledi ki?? K... sokak 17.. no
K; lanet olsun pis sürtük!! Ara ve durdur onları!! Yoksa öldürürüm seni!?
Y/n; 1.si belindeki silahı alayım.Koruma silahı uzattıktan sonra konuşmaya devam eder.
Y/n; şimdi de camı aç.Koruma dediğini yaptıktan sonra silahı havaya doğru ateşler. Sonrasında herkes silah sesine gelir.
Babası artık dayanamaz ve güçlerini kullanmaya karar verir.
B; ikiniz arabaya zorla mı binersiniz, ben mi bindireyim?
Y/n; nasıl bindirebilirsin ki tek koruman vardı o da artık bir şey yapamaz.
B; ben yaparım
Jimin; tamam dur!!
B; binin!!Jimin y/n'nin kolundan tutar ve arabaya bindirir.
Y/n; neden durduk yere kendi isteğimizle bindik!?
Jimin; kontrol gücünü kullanacaktı, ve bu inan ki canını çok acıtacaktı. Ama şöyle bie planım var. Ama düşüneceğim onun duymaması için.Babası arabaya biner ve çalıştırır.
B; sakın yanlış bir şey yapmaya kalkışmayın.Y/n ve Jimin o sırada düşünce yardımıyla iletişim kuruyordu.
Y/n jimin'in düşüncelerini okumayı bitirdikten sonra kafa sallar ve dışarıya doğru bakmaya başlar.
Jimin'den devam
Bak planım sadece annenin ve soo jin'in yerini öğrenebilmek. O yüzden sadece sessiz ol, bakalım nereye götürüyor.Bir süre sonra depo gibi bir yere varırlar. Geldikleri yer hiçte tahmin edilemeyecek bir yer değildi.
Jimin; neden buraya getirdin!
B; bunu çok iyi biliyorsun, sonuçta buranın bizim için anısı büyük öyle değil mi.Der ve arabadan iner. Arabadan indikten sonra 2 vampiri yanına çağırır.
B; boş bir odaya götürün ve sıkıca zincirleyin.Korumalar dediklerini yapar ve boş bir odaya götürüp ikisini aynı zincire bağlarlar. Korumalar odadan çıktıktan sonra y/n konuşmaya başlar.
Y/n; şimdi ne olucak, sadece burada bu şekilde oturacak mıyız yani??
Jimin; burası babanın öldürüldüğü yer. Diğerlerini başka bir yere götürmüş olmalı.
Y/n; neden onunla buraya gelmemi kolay bir şekilde sağladın o zaman!!
Buraya getireceğini bilmen gerekirdi.
Jimin; nerden bilebilirim??
Y/n; y-yani şöyle ki beni de burada o şekilde can vermemi istediği için, bunu düşünebilirdin.
Jimin; özür dilerim.
Y/n; özür dilemenin bir anlamı kalmadı. Burdan nasıl çıkacağız?
Jimin; dışarıya birden fazla adamını dikmiştir, zincirden kurtulursak devamını sonra düşünürüz.(Zincirleri zorlayarak)
Y/n; burdan nasıl kurtulabiliriz ki??
Jimin; of bilmiyorum düşünmeme izin ver lütfen...Soo jin'den devam
Y/n'nin adını kaçırmamla çok kötü şeylere sebep olduğumu hissedebilmiştim.
Soo jin; heyy! Buraya bak!!! Sana diyorum!!
K; ne var be, ne var??
Soo jin; lavaboya gitmem lazım.
K; bunu yemem ben, istersen altına işe umrumda değilsin.Der ve koruma bulunduğu yere geri döner.
Jimin'den devam
Jimin; buldum!! Nasıl çıkabileceğimizi biliyorum...