Jungkook; neden kızı bulmak yerine işi dolandırıyorsunuz.
B; aksine kolaylaştırıyorum. Öyle değil mi y/n?
Y/n; elbette efendim.
B; ben kalkıyorum, Jimin o iş sende.
Jimin; tamam. Diğerleri nerede??
B; tanıdık bir yerde merak etme sen işini hallet sadece, gerisini ben düşünürüm.Babası kapıya yönelmiş, hızlı bir şekilde ayakkabı ve paltosunu giyip dışarı çıkmıştı.
Jungkook; lanet girsin!! Göz göre göre kızın kaçırılmasına izin verdim!
Jimin; yapabileceğimiz bir şey yoktu, onu bulacağız merak etme.
Jungkook; bu kadar olumlu olmayı kes! Nasıl bulabiliriz ki, baban denen adam kim bilir nereye götürdü onu!
Jimin; tahmin ettiğim 2 yer var. Ama öncelikle y/n'nin eğitimine başlamamız lazım.
Y/n; ne eğitimi?? Bana böyle bir şeyden bahsetmedin.
Jimin; güçlerini kontrol etmek gerekiyor. Yani daha ne olduklarını bilmesekte yakında dönüşümün tamamlanıcak ve yeni güçlere sahip olacaksın.
Y/n; o zamana kadar ne yapacağız, ya babak bir şey yaparsa??
Jimin; merak etme buna cürret edemez, en azından senden bir haber gelmeden önce.
Y/n; tamam o zaman. Peki ben gidiyorum.
Jimin; nereye??
Y/n; evime.
Jimin; saçmalama o eve gidebileceğini tahmin etmiştir ve adamlarından birini en azından gözlemlemesi için oraya göndermiştir. Bu yüzden burada bizimle kalman lazım.
Jungkook; merak etme yukarıda boş bir oda var, orada kalabilirsin.
Y/n; peki. Çok yorgunum, uyumam lazım.
Jimin; y/n
Y/n;??
Jimin; yorgun düşmenin sebebi kan açlığın...
Y/n; bunu yapamam ben. Midem bulanır.
Jimin; 4 veya 5 defa bunu yaptın. Artık tadı kötü gelmeyecektir.
Y/n; 4 5 defa mı??
Jimin; uzun hikaye. Bir bardak içmen yeterli olacaktır. Bekle beniDer ve buzdolabında bulunan numunelerden birini alır ve bir bardağa doldurur. Tekrar odaya döner ve bardağı ona uzatır.
Jimin; yani başka bir şey içtiğini hayal edersen sorun olmaz.Y/n elindeki bardağı alır ve tek içişte bitirir.
Y/n; o kadar da kötü değilmiş. Neyse iyi geceler.
Ertesi gün
Y/n ertesi gün uyandıktan sonra aşağıya inmiş ve banyoya geçmişti.
İşini hallettikten sonra kirli kıyafetlerini tekrardan giymiş ve mutfağa geçmişti. Kendine bir kahve hazırlamış ve içmişti.O sırada Jimin uyanmış ve yanına gelmişti.
Jimin; günaydın
Y/n; günaydın, bu arad duşu kullanmak zorunda kaldım.
Jimin; kendi evinmiş gibi...Y/n ve Jimin sohbet ederken y/n'nin telefonu çalmaya başlar. Telefonu eline alır.
Jimin; kim o??
Y/n; bilinmeyen numaraY/n telefonu açar ve arayan kişi konuşmaya başlar.
Soo jin;y/n!!
Y/n; soo jin!!...