19.Bölüm

61 6 1
                                    

Jimin; neden geldin?
B; oysa ki haber vermiştim.
Jimin; Jungkook
Jungkook; kusura bakma dostum, aklımdan çıkmış.
Jimin; (fısıltıyla )bir şeyi de unutma be
B; ee çekilin de gireyim, hem sizinle konuşmam gereken şeyler var.

Babası içeri girer ve y/n'yi görünce jimin'e döner ve
B; ee tanıştırmayacak mısın?
Jimin; ha biliyosun aslında sevgilim y/n
B; Hm memnun oldum y/n, soy adın neydi?

Jimin y/n'nin konuşmasına izin vermeden
Jimin; choi
B; hmm tanıdık değil ama sorun yok. Her neyse sizlerle konuşmam lazım, özel.
Jimin; her şeyi duyabilir,sorun yok.
B; iyi sen bilirsin, sonradan pişman olmada.

B; o adamın kızı ve annesi hala yaşıyor.
Jimin; evet?
B; annesi artık benim elimde ve sende kızını bulmak için bana yardım edeceksin.

O sırada y/n'yi öksürük tutar ve mutfağa gidip su içmek için müsade ister.
Y/n; ben bi su içeyim, s-siz devam edin lütfen.

Y/n mutfağa geçmiş ve masaya oturmuştu.
Y/n; resmen benim yanımda, annemi kaçırdığını ve beni de kaçırmak istediğini dile getirdi. Ne yapacağım ben ya...

Y/n bunları düşünürken Jimin mutfağa girer.
Jimin; iyi misin??
Y/n; nasıl iyi olabilirim ki!?
Jimin,; şşş sakin ol. Onun ne istediği umrumda bile değil. Ben sadece senin için buradayım ve sadece sana yardım edeceğim. Lütfen içeride ağzından bir şey kaçırma, tamam mı?
Y/n; deneyeceğim.

Jimin ve y/n oturma odasına geri döner.
B; nerde kaldınız ya?
Jimin; hiç devam et sen.
B; hakkında biraz bilgi edindim. Arkadaşı ile yaşıyormuş ve annesine her ay para yolluyormuş. Adamlarım arkadaşını almaya gittiler.
Jungkook; ne!!
B; sana ne oluyor??
Jungkook; sadece fırında yemeğim var, yanık kokmaya başladı. Siz devam edin hemen geliyorum.

Jungkook mutfağa gittikten sonra
B; bu çocuk güvenilir mi?
Jimin; canımı bile emanet ederim.
B; iyi biraz tuhaf ama iş görür.

O esnada Jungkook mutfağa geçmiş ve telefonunu çıkarıp soo jin'i aramıştı.

Soo jin duştan yeni çıkmış ve üstünü giymişti. Telefonu çalmaya başlamıştı. Telefonunun sesinin nerden geldiğini anlamaya çalışırken kapı zili çalar. Telefon sesi kesildiği için kapıyı açmaya gider. Kapıyı açmasıyla gözüne sprey sıkılması bir olmuştu. O daha ne olduğunu anlayamadan başına bir çuval geçirilmiş ve evden dışarı çıkarılmıştı...

Jungkook soo jin'i bir kaç defa daha aramıştı, fakat ulaşamayınca endişeli gözlerle odaya geri dönmüştü.

O sırada jimin'in babasının telefonu çalar.
B; güzel güzel. Kız evde de olmadığına göre en azından artık gidecek bir yeri yok. Dönüp dolaşıp ayağımıza gelecek. Siz kızı dediğim yere götürün, birazdan yola çıkacağım.

Der ve telefonu kapatır.
Jimin; ne oldu?
B; kız'ın arkadaşı, artık o da elimizde...





İŞARETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin