Jimin; sevdiğin kız öyle mi!
Y/n; Jimin hadi çıkalım.
Jimin; of iyi be hadi çabuk olun.Hepsi birlikte dışarı çıkarlar.
Jungkook; iyisiniz değil mi?
Jimin; hepimiz gayet iyiyiz, seni görmekte güzel ama...
Jungkook; ya aklıma bi o geldi, kusura bakma bro
Jimin; bunu seninle sonra konuşacağız.Soo jin ve y/n'nin annesi arabaya biner.
Jimin; neden binmiyorsun??
Y/n; ben gelmiyorum.
Jimin; nasıl ya, kendini mi öldürtmek istiyorsun, birazdan burada olurlar.
Y/n; o adamı öldüreceğim. Baban olması bir şeyi değiştirmicek, sana dediklerinden sonra...Jimin 1-2 dakika düşündükten sonra araba kapısını kapatır.
Jimin; iyi bende kalıyorum.
Y/n; bak git lütfen, bu benim meselem.
Jimin; seni yalnız bırakmayacağım.
Alex sen arabayı al ve git.
Alex; ama...
Jimin; git dedim.Alex arabaya biner ve oradan ayrılır.
Y/n; bunu yapmamalıydın. Neden yardım etmeye bu kadar heveslisin??
Jimin; bak sana söylemem gereken şeyler var fakat şuan da söyleyemem. Bu şeyler sorunsuz biterse eğer öğreneceksin.
Y/n; yani canını tehlikeye atmanın sebebi doğrusu çok merak ediyorum.
Jimin; tamam şimdilik bunu unutalım. Ne yapıyoruz?
Y/n; yani direk girmeyi planlıyodum, ne olucaksa olsun yani.
Jungkook; bakın yanımda 2 silah var. Jimin birini sen al yardımcı olur. Y/n sende jimin'in arkasından ayrılma.
Y/n; tamam.
Jimin; iyi hadi girelim.İçeriye girerler.
Jimin; Jungkook sen üst kata bak alt kat boştu, bide diğer tarafa gideceğiz.
Jungkook; tamam dikkatli olun.Jungkook üst kata çıktıktan sonra Jimin ile y/n se diğer tarafa yürümeye başlarlar.
Y/n; sence burada mı?
Jimin; bizi bekliyor olmalı, yani yarın için sabırsızlanıyordur. Ama buradan gitmişte olabilir dışarıda hiç adamı kalmadı, içeride ise çok az. Ama biz yinede bir bakalım.Jimin ile y/n karşılarına çıkan ilk odaya girerler. Odanın boş olduğunu görünce oradan çıkarlar ve diğer odaları kontrol etmeye başlarlar.
Y/n; gitmiş olmalı, hiçbir yerde yok.
Jimin; son bir yer kaldı, bodrum kat.
Y/n; yani neden orada olsun ki??
Jimin; belki de ihtiyacını gideriyordur. Yani anlarsın ya kan...
Y/n; tamam anladım bakalım o zaman.Bodrum kata doğru giden merdivenleri inmeye başlarlar.
Y/n; Jimin
Jimin; evet?
Y/n; her şey için tekrardan teşekkürler.
Jimin; önemsiz, şu durumuda bir atlatalım da.
Y/n; o adamı kendi ellerimle öldüreceğim.
Jimin; sesleri duyabiliyorsun değil mi??
Y/n; evet buradalar, sonunda.Y/n odaya doğru ilerlerken Jimin hızlı bir şekilde kolundan tutar ve kendine çeker. Y/n ne olduğunu anlayamadan jimin onu kendine çeker. Jimin ile aralarında sadece 2-3 santim kalır.
Jimin; y/n...