Jimin; şimdi uzatma ve git. Yoksa sonun kötü olur.
Adam ayağa kalkar. O sırada Jungkook da onunla birlikte kalkar.
Jungkook; sana git dedi.
Y; tabi efendim der ve gider.Jungkook jimin'e göz kırpar ve sevgilisinin yanına oturur.
(Dipnot; Anlamayanlar olursa diye söylüyorum. Hipnoz yeteneği olan bir kaç vampir var.)Y/n; soo jin
Soo jin; efendim
Y/n; daha yeni olan şeyi bi Tek ben mi gördüm ya. Jungkook'un göz renginin değiştiğini görmedin mi?? Hatta adam sanki hipnoz olmuş gibi gitti. Jimin'in o kadar git demesine rağmen gitmedi.
Soo jin; b-bence 2 kişi olduklarını gördüğü ve başa çıkamayacağını düşündüğü için gitti.
Y/n; yani doğru. Neyse benim tadım kaçtı. Gitsek mi artık?
Soo jin; yani sence de erken değil mi??
Y/n; yorgun ve aç hissediyorum.Jimin bu konuşmalara kulak misafiri olur. Ve konuşmaya başlar.
Jimin; istersen biz çıkalım. Hem acıktıysan da yolda bir yere uğrar ve yemekte yeriz.
Y/n; yani bilemedim...
Soo jin; bence çok güzel bir plan. Görüşürüzzz.
Y/n; tamam kalkalım hadiJimin ve y/n kulüpten dışarı çıkarlar. Jimin konuşmalara kulak misafiri olduğu zaman jungkook'dan araba anahtarını istemişti.
Arabaya binmiş ve yola çıkmışlardı.
Arabada
Jimin; ne yiyelim??
Y/n; yani sıcak bir şeyler içebiliriz.
Çok bitkin hissediyorum galiba hasta olacağım.
Jimin;( kan açlığı ne yapacağım ben)
Tamam o zaman bildiğim güzel bir yer var oraya gidiyoruz.
Y/n; pekiJimin bir süre sonra Arabayı bir restoran'ın önüne park eder ve arabadan inerler.
Y/n; güzel bir yere benziyor.
Jimin; yemekleri de görünüşü kadar güzel merak etme.Jimin ve y/n restorana girip boş bir masaya otururlar. Y/n masaya oturduktan sonra Jimin 2 dakikalığına müsade ister ve masadan kalkar.
Restoran da tanıdığı olan garsonun yanına gider.
Jimin; senden bir rica da bulunmam lazım.
A(arkadaşı); tabi ki yapabileceğim bir şeyse
Jimin; yemeklerin içine kan karıştırman gerekiyor. En azından sosuna falan.
A; tamamdır bende
Jimin; 🙂Jimin masaya geri döner. Bir kaç dakika ardından da yemekleri gelir. Garson yemekleri masaya koyduktan sonra afiyet olsun der ve gider.
Jimin; bak bakalım beğenecek misin?
Y/n önüne getirilen yemeklerin tadına bakmaya başlar.
Y/n; çook lezzetliler. Sanki tüm yorgunluğum gitmiş gibi hissediyorum.
Jimin; evet söylemiştim. Afiyet olsun.
Y/n; sana daYemeklerini yedikten sonra Jimin hesabı öder, masadan kalkarlar ve arabaya doğru yürümeye başlarlar.
Y/n; tekrardan her şey için sağol.
Jimin; önemli değil ya bende baya acıkmışım.
Y/n; ve ayreten kulüpteki olaydan dolayı da özür dilerim, bunun olacağını tahmin edemezdim.
Jimin; unuttum bile, eve gidiyoruz değil mi??
Y/n; aynen öyleY/n ve Jimin arabanın park edildiği yere geldiklerinde arkalarından gelen garsonu konuştuktan sonra farkederler.
G; o aradı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İŞARET
FantastikYeni serii. Umarım beğenir ve görüşlerinizi yorumlarda belirtirsinizz