Üzgünüm beklediğiniz bölüm değil.
Bir önceki bölümde sorduğum sorunun cevabı hikayeyi yazmayı bitirdiğim günden beri belliydi. Şu zamana kadar da ''Başka bir bölüm daha gelecek mi?" Sorusuna hep olumsuz cevap vermiştim.
Hikayemin Jimin'e özel olmasını, sadece onun düşünceleri ve onun hislerinden oluşmasını, hayatını adadığı adama veda edişinden sonra da hikayenin sona ermesini istemiştim. Kafamdaki kurguya göre Jimin'in bu fedakarlığından sonra Jungkook onun mektupta kendisinden istediği şeyleri yapacak ve 'dostu' olarak Jimin'i sevip onun yasını tutmaya devam edecekti. Fakat dediğim gibi hikayenin Jimin'siz kalan kısmını yazmak bana hep çok uzak geldi. Dün akşama kadar da hikayenin bu haliyle kalması konusunda çok kararlıydım.
Ben bu kadar çok yazmayı istemezken bir o kadar da yazmamı isteyen ve hikayenin sonunun 'havada kaldığını' söyleyen kişi vardı. Bu sebeple biraz kafam karıştı. Benim için hikayedeki her şey gayet iyiyken başkaları neden bu sonu beğenmiyor diye merak ettim ve herkesin fikrini almak için tekrardan size sordum. Fakat aranızdan bir kişinin bile benimle aynı düşündüğünü görürsem devam etmeyeceğimi biliyordum.Gardenia'yı devamını böyle çok merak edecek kadar sevdiğiniz için çok teşekkür ederim fakat üzgünüm ki bir devam bölümü yazamayacağım. Lütfen isteğinizi önemsemediğimi düşünmeyin ve bu konuda beni anlamaya çalışın.
Ve lütfen bir daha hikayenin sonunun havada kaldığını söylemeyin çünkü bu hikayenin gözyaşı dolu bir sonu var.
Her şey için teşekkür ediyorum bir dahaki hikayemde beni yalnız bırakmazsanız sevinirim~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gardenia | Jikook
Non-Fiction"Lütfen sevgiline söyle, benim kalbimle çok sevsin seni."