🌸 Chapter One 🌸

7K 554 182
                                    


Kooki's Proves.........

සීත කාලය අත ළඟ කියලා ඉඟි කරන මෘදු  සීතල සුළඟක් මගේ කෙහෙරැල් සිඹිමින් හමා ගියා..

බලන බලන අත පිරිලා තිබුණෙ චෙරි මල්.. ලා රෝස පැහැති චෙරි මල් පෙති සුළඟත් එක්ක හිමි හිමින් පා උනේ හදවතට නැවුම් හැඟීමක් එකතු කරමින්..

මගේ අනෙක් පස ඉඳගෙන ඉඳපු ඇගේ තද කළු පාට කෙහෙරැලි වල පැටලිච්ච චෙරි මල් පෙති ඇයට එක් කරේ අමුතුම සුන්දරත්වයක්..

මම ඇය දිහා බලාගෙන හිටියේ හරියට දැහැනකට සමවැදුනා වගේ.. ඔව්  ඒ ඇයයි... මගේ ආත්මයම ආදරෙන් මුසපත් කරපු ඇයයි..

ඇය සිටියේ දෑස් පියාගෙන චෙරි මල් පිස එන නැවුම් සුළඟ විඳිමින්.. චෙරි මලේ පැහැයත් ඇගේ සිනිඳු කම්මුල් වල පැහැයත් මට පෙනුණේ එක සමානව..

ඇගේ පොපියමින් තිබුණ රතු පැහැති දෙතොල් දෙස බලපු මට ඇයව තදින් සිප ගැනීමට අවශ්‍ය වුණා.. එක් වරම ඇය දෑස හැර මදෙස හැරී බැලුවෙ හරියටම මගේ හිත කියෙව්වා වගේ..

මා සෙමින් සෙමින් ඇයට නැඹුරු උනේ ඇගේ දිදුලන දෑස් දෙස සෘජුවම බලමින්.. ඇය සෙමින් දෑස් පියාගෙන දෙතොලට සිනහවක් නැඟුවේ සුන්දර සිපගැනීමකට මට ආරාධනා කරමින්..

අපගේ හදවත ගැහෙන රිද්මය පවා වෙනස් උනා මට දැනුණා.. අපි හිටියේ අපගේ හුස්ම එකිනෙකාට දැනෙන තරම් දුරින්.. ඔව් ඒ සුන්දර අත්දැකීමට තව තප්පරයක්වත් තිබුණෙ නැහැ..

" යා.... කුකියා.... ඉරොනබා....( wake up)  පල්ලී..... අද ඔයාගේ press conference එක.. ඉරොනා.."

ජිමින් හ්යොන්ග් කෑගැහුවෙ මගේ පිට උඩට පනින ගමන්.. ආයිෂ්... මම හිටියේ හීනෙ හොඳම හරියෙ..

" හ්යොන්ග්.... තව ටිකක් ඉන්න දෙන්නකෝ..." මම කිව්වෙ මගේ හීනෙ අතරමග නතර කරපු එකේ නෝක්කාඩුවටත් එක්ක..

" යා.. අපි හැමෝම නැඟිටලා.. ඕනම කෙනා නිදි.. මම දන්නෑ.. ජින් හ්යොන්ග් ඇවිත් අහරවනකම් ඉන්න එහෙනම්.." ජිමින් හ්යොන්ග් එහෙම කියලා මට කොට්ටෙකින් ගහලා යන්න ගියා..

මම නැඟිටලා ඇඳේ ඉඳගෙනම ටිකක් වෙලා හිටියේ තාමත් නිදිමත ගතිය තිබුණ නිසා.. මට  ඉබේටම හිනා ගියේ මම දැකපු හීනෙ මතක් වෙලා.. හීනෙන්වත් කෙල්ලෙක්ව kiss කරන්න පින නැහැ.. මම එහෙම හිත හිත wash room එකට ගියා..

Cherry Blossom || JJK || BTS FF Series Where stories live. Discover now