88

10 1 0
                                    

I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone. I am not alone.

And even if I would be.
I'd go through hell all alone and still survive.
I already did.
Because this is how much of a badass I am.


25/10/2019 - Freitag [22:39 Uhr]

TrashWo Geschichten leben. Entdecke jetzt