8

273 22 6
                                    

Otvorila som oči a prebudila sa na ostré svetlo, ktoré prenikalo z jednej odostretej žalúzie . Pozrela som sa na hodiny a ukazovalo pol 9 . " Do riti ! " vykríkla som a vyskočila som na nohy . Pozrela som sa na mobil . Prečo mi nezvonil budík, veď som si ho nastavovala! Tiež taká technológia na prd . A to že inteligentné mobily .

"Alebo to som ja taká sprostá, že som zabudla že je sobota? " povedala som potichu popritom ako som sa dívala na kalendár. Zvalila som sa naspäť do postele .

" Nerušte ma idem ešte spať ! " povedala som . Ani neviem komu to vravím . Vidno, že som ospatá . Veď kto by nebol keď ide spať o pol 3 ráno. Zaspala som ešte na 4 hodiny . Zobudila som sa o pol 1 .

" No super ! Presrala som celý deň spaním . " zamrmlala som . Bežala som do kuchyne . Neobťažovala som sa isť do kúpelne upraviť . Však načo, som doma iba so segrou .

Vytiahla som z chladničky mlieko a polku ho vypila. Malý potôčik mi stekal po brade. Utrela som ho rukou a mlieko vrátila späť do chladničky. Taeyeon asi ešte spí, lebo tu dole nie je nikto .

Otočila som sa na odchod . " Aá!!! Kriste Pane !! Ty mi chceš nahnať infarkt ?! " zvreskla som na ňu. Vlasy mala na všetky svetové strany. Po chvíli zišiel dolu aj Baekhyun. Nevedela som že tu je. Rýchlo som sa trochu upravila. " Mali ste divokú noc čo ? " šibalsky som sa usmiala . Oni sa na seba pozreli a zasmiali sa . Ja som vybehla po schodoch do svojej izby . Ako prvé čo som urobila bolo vykonanie rannej hygieny . Vytiahla som tepláky a tričko . Zišla som do obývačky .

Rozvalila som sa na gauč a pozerala televízor. Celý deň som leňošila na pohovke a prepínala kanály. 

Nastal večer a my sme sa pripravovali na večeru . Obliekla som si elegantné obtiahnuté čierne šaty s čipkou. Namaľovala som sa a urobila si jemné vlny. Obula som si čierne lodičky. Bola som hotová a mohli sme vyraziť .

Prišli sme do luxusnej reštaurácie . Táto reštika bola dosť drahá . Bola som tu už . Rodičia ma sem zobrali na 15 narodeniny . Vošli sme dovnútra . Všetko bolo luxusné.  Mám na túto reštiku veľa spomienok . Neviem či tu vydržím byť.... Baekhyun nás viedol ku stolu . Bola tam jeho rodina. Do oka mi padol vysoký chalan v modrom saku. Bol otočený chrbtom a niečo vkladal do vrecka. Začali sme sa predstavovať a on sa otočil. Prekvapenie v jeho výraze sa nedalo skryť a tak isto aj v mojom. Kto iný to mohol byť ako....










No, ktože to je podľa vás???

My Story [ TXT ]Where stories live. Discover now