15

218 16 0
                                    

Boli v nej prekrásne šaty! 
"Si robíš zo mňa srandu! To si mi naozaj kúpila?" neveriacky som na ňu pozerala. Usmievala sa od ucha k uchu a prikývla. 
"Chcem, aby si bola krásna." Rozbehla som sa ku nej a objala ju. 
"Ďakujem!" pevne som ju stísla. 
"Vyskúšaj si ich." pohladila ma po vlasoch a ja som s radosťou prikývla. Vytiahla som ich z krabice a prirovnala si ich ku svojmu telu. Pozrela som na segru a ona očami ukázala, aby som ich obliekla. Natešene som prikývla a prezliekla sa. 

Postavila som sa pred zrkadlo. 
"Si krásna. Už vieš s kým pôjdeš na ples?"
"Ešte nie. Nikto ma nepozval." pokrútila som hlavou. 
"Kto by si chcela, aby to bol?" 
"Hmm.." pozrela som na ňu v zrkadle " asi Yeonjun." zaškerila som sa.
"Dosť si sa s ním zblížila. Boli by ste spolu zlatí." 
V hlave sa mi začali rodiť predstavy, ako by ma asi mohol pozvať. Nad niektorými som sa musela usmiať. Kiež by to bola pravda...

----

"Znovu sa na teba pozeral." zašepkala mi do ucha Ryu a ja som sa nenápadne pozrela za seba. Mala pravdu. Je to nový chalan, ktorý dnes prišiel vedľa do triedy a je sakramentsky sexy. Ryu si začala všímať,  že sa počas celej obednej prestávky na mňa pozerá. A nie iba obednej ale hocikde sa s nim stretnem. 
"Asi si slepá, vôbec sa na ňu nepozerá!" ozval sa Soobin, ktorý sedel vedľa nás. 
"Nie som! Pozerá sa na ňu a stále! " odula sa Ryujin a Beomgyu sa na nej smial. Tí dvaja sa tam začali hádať, či sa na mňa Vernon pozeral. Nevnímala som ich a rozhliadala sa po Yeonjunovi. Dnes som ho poriadne nevidela. Ani do školy so mnou nešiel. 
"Nevideli ste dnes Yeonjuna?" opýtala som sa.
"Naposledy som ho videl so spolužiačkou, písali úlohu alebo čo." odpovedal mi Beomgyu a ja som prikývla. 
Po škole som chvíľu čakala Yeonjuna. Chcela som s ním ísť domov. Lenže jeho nikde. Nevedela som, či som mu niečo urobila alebo naozaj nemal iba čas, alebo čo sa to vlastne deje. 
"Ahoj, ty si Chae však?" pozrela som na dotyčného, ktorý sa mi prihovoril. Vernon. 
"Ahoj, áno." usmiala som sa. 
"Stalo sa niečo? Vyzeráš tak trochu strateno." zasmial sa. 
"Nie, iba niekoho čakám." usmiala som sa a pozrela zaňho. Práve tade prechádzal Soobin. Stretli sa nám pohľady. 
"Ahá, škoda, myslel som si, žeby som to mohol byť ja." poškrabal sa na hlave. Došiel ku nám Soobin.
"Čo by si mohol byť?" pozrel naňho. 
"Ale nič." prezrel si nás. " Tak ja idem, ahoj Chae." usmial sa a na Soobina kývol hlavou.
"Čo chcel?"
"Ani neviem." odvetila som.
"Chcel by som s tebou niečo prebrať." začal.
"O čo ide?" 
"Poď, pôjdeme niekde inde." prešli sme ďalej od ľudí vedľa školy. 
"Už mi povieš, čo sa deje?" usmiala som sa a posadila sa na lavičku.
"Noo...ja..." nevedel sa vykoktať. "Išla by si so mnou na ples?" 
Neveriacky som zaklipkala očami. 
"Emm... " nečakala som, že ma pozve Soobin. Chcela som, aby to bol niekto iný ale ten sa dnes ani neukázal.
"Ano" napokon som povedala a Soobin sa šťastne usmial. 

Yeonjun

Neprešiel som testom z chémie. Musel som celý deň trčať so spolužiačkou, ktorá ma na pokyn učiteľky doučovala. Konečne skončila škola a ja som dúfal, že sa stretnem s Chaeyoung. Celý deň som ju nevidel. Chýbala mi.... Dnes som ju  mal v pláne pozvať na ples. Vychádzal som z budovy, keď som si všimol Chae aj so Soobinom ako idú bokom. Nasledoval som ich., no asi som započul niečo, čo som nemal.

"Noo...ja...Išla by si so mnou na ples?"  opýtal sa jej a ja som zamrzol. 
"Emm... " Premýšlala nad tým! Telepaticky som do jej mysle prenášal slovo nie, ale nefungovalo to. 
"Ano" napokon povedala a Soobin sa šťastne usmial. 

Do riti!



Nová časť! ♥ 

My Story [ TXT ]Where stories live. Discover now