7

288 21 4
                                    

Odfotím si ich aspoň budem mať dôkaz že sa sním bozkávala . Ryu vždy obskakovali chalani. 

" Kurňa ! " potkla som sa o kmeň stromu . Padala som na zadok keď ma niekto zo zadu zachytil . Zdvihol ma . " Davaj pozor . Nebudem ťa stále zachraňovať "
povedal neznámi . Natočila som naňho tvár. Yeonjung. Ja som sa usmiala . " Koho tu sliediš ? " opýtal  sa . " Em ..... em ... em .... no ...... ja .......... " Doprdele vykoktaj sa už ! "okríkol ma hlas v hlave . " Pod sa pozrieť " potiahla som ho za ruku . " Pozri, no je to normálne ?! Vedel si o tom ? " povedala som a dívala sa naňho a ukazovala na miesto kde boli Ryujin a Beomgyu. " Podľa mňa je to normálne " povedal a pozeral na mňa ako na blázna .

" No tak to nie je normálne . Ja som o tom nevedela a tebe to povedali " urazila som sa .
" Chaeyoung si v poriadku ? " opýtal sa ustarostene. " Som v pohode. Prečo by som nemala ? " opýtala som sa . " Preto lebo ukazuješ na krík " zasmial sa .

" Čože krík ?! Otočila som sa a pozrela sa tam . Vážne bol tam krík a oni dvaja boli
fuč . Ty sviňiari ! " Ale ... ale .. veď tam pred chvíľou stáli " hovorila som prekvapene .

" Kto tam stál ? " opýtal sa . " No predsa Ryu a Beomgyu. Bozkávali sa . " povedala som a pozrela sa naňho ako zareaguje . " Máš asi vidiny . Beomgyuovi sa nepáči Ryujin. " povedal a zasmial sa . Ja ti dám take vidiny . Nemám žiadne vidiny . Počkať veď mám ich fotku . Ukázala som mu ich fotku . " Hneď ťa smiech prešiel čo ? " rýpla som doňho . " Ako že mi o tom nepovedal " zobral do ruky môj mobil a prezeral si ju. "Ani nemohol lebo ťa zahŕňala pozornosťou Tzuyu !" pomyslela som si a pretočila očami . " Zaveziem ťa domov ak chceš . " povedal a ja som prikývla . Aspoň som ho využila. No to som ešte nevedela, že tu je na motorke! 

Zostúpila som z motorky a vošla do domu .

Vošla som do obývačky a naskytol sa mi pohlaď na Taeyeon bez trička ako sa vášnivo bozkáva so svojím chalanom.

 " Ou,prepáčte nebudem rušiť " rozbehla som sa ku schodom .

" Chae počkaj ! " kričala na mňa segra . Prišla som k nej a zasmiala sa .

" Toto je Baekhyun môj priateľ " zoznámila nás . Podala som mu ruku a potriasla ňou. " Chaeyoung..."

 " Taeyong dnes príde ku mne Ryu a potom pôjdeme na zápas." oznámila som jej  a bežala do izby . Čakala som, že mi svojho priateľa predstaví omnoho skôr... Obliekla som sa do dresu, rozpustila si vrkoč a urobila si vysoký cop . Posadila som sa a zapla si noťas . Pozrela som si seriál The Vampire Diaries . Starší seriál ale zato super.... Zazvonil zvonček . Nešla som otvoriť a čakala pokiaľ otvorí Taeyeon. Vypla som seriál a uspala notebook.  Otvorili sa dvere a dnu vošla Ryujin. Podozrivo som si ju prezrela. Som zvedavá, či mi povie o jej romániku... Bola u nás hodinu aj niečo a nič, ani ho nespomenula ! "Počúvaj dievča už ma začínaš štvať ! Ja chcem vedieť ako to medzi vami je ! Povedz to už !!! " Moje vnútro skučalo. Bola som veľmi zvedavá. Nechcem sa jej na to opýtať lebo by sa na mňa hnevala, že som ju špehovala a to nechcem . Išli sme na tréning do školy . Začali sme nacvičovať figúry na povzbudzovanie . Chalani hrali futbal tak sme ich pri tom povzbudzovali . Na koniec sme robili pyramídu . Prvýkrát sa nám vydarila . Chalani už išli do šatien a práve prechádzali okolo nás . Keď zrazu sme robili druhú pyramídu, Liu sa pohla a ja som stratila rovnováhu a padala na zem . Myslela som, že asi umriem.... Ale nie môj ochránca ma zachránil . Chytil ma do náruče . " Chaeyoung nezvykaj si nato, že mi budeš padať do náruče. " zasmial sa Yeonjung . Ja som sa iba usmiala a poďakovala . Pustil ma a išiel do šatne akoby sa nič nedialo. Síce by som som nespravila smrteľné zranenie ale niečo by som si zlomila určite. Nikto sa ma ani len neopýtal, či som v poriadku... 

Keď sme už skončili prišla za mnou Tzuyu.

"Daj mu pokoj dobre?! Nemáš nič lepšie na práci ako pútať pozornosť?!" skočila do mňa. Pozerala som na ňu, či jej nešibe. "To si myslíš, žeby som samovoľne padla a chcela si dolámať kosti?" to dievča ma čoraz viac prekvapuje. Pohŕdavo na mňa pozrela a ramenom do mňa buchla. Ostala som tam stáť a pozorovať ako všetky odchádzajú. Dokonca aj Ryujin sa na mňa vykašlala.  

Prišla som domov . Bežala som do izby sa prezliecť a okúpať sa. 

" Chaeyoung! Baekhyun nás pozval zajtra na večeru ! " prišla do mojej izby a začala pišťať Taeyeon.

" Super " potešila som sa s ňou . " Ale bude tam aj jeho rodina . " upozornila ma. Ja som prikývla a chystala si veci ďalej.  . " A že má bratranca takého starého ako ty. " šibalsky sa usmiala . " fajn, no chod už preč idem sa okúpať " hodila som po nej vankúš. 

"Idem" vyplazila mi jazyk a vankúš hodila späť.

Vliezla som do vane a odpočívala .






Ahojky! Po dlhej dobe konečne nová časť z tohto príbehu. Áno, sľúbila som ju omnoho skôr ale nebolo času :D Im so sorry ♥ :D Nie žeby tie časti neboli už napísane a stačí ich iba poupravovať ale to je detail. :D Dúfam, že sa časť páčila ♥

My Story [ TXT ]Where stories live. Discover now