Jungkook
A fejemhez kaptam. Rettentően fájt, így elkezdtem maszírozni, hátha enyhül a fájdalom.
Pilláimat meg sem próbáltam kinyitni. Az erős fényáradatot már csukott szemeimen keresztül is érzékeltem.
Csak morogtam magamban és a párnába fúrtam az arcomat.
Aminek... egyáltalán nem volt megszokott illata.
Összeráncoltam a szemöldökömet.
Ó anyám de hülye vagyok!
A lakásomba soha az életben nem süt be a fény ennyire.
Kipattantak a szemeim és hunyorogva körbenéztem.
Ekkor megdöbbenésemre anyaszült meztelenül találtam magamat, egy rohadt nagy felhőkarcoló szobájában.
A falak ablaküvegek voltak. Az ágy amiben feküdtem körülbelül nyolcszor akkora volt mint az enyém.
És nem utolsó sorban egy alak ült az ágy azon szélén, ahol feküdtem.
Szemei a testemen időztek, ezért egy ideig észre sem vette, hogy felébredtem.
Lassú volt a felfogásom, de azonnal elborzadtam, mikor találkozott a tekintetem Park Jiminével.
-De jó, hogy felébredtél Jungkookiee~-csicseregte boldogan, és mégegyszer végigmérte a testemet.
Nekem csak ennyi kellett ahhoz, hogy a szó szoros értelmében felpattanjak az ágyról.
A fejembe elképesztő módon nyilallt bele a fájdalom, de még ez sem érdekelt.
Ne bassz fel, hogy pont vele kellett összefeküdnöm!!
-Most meg hová mész Jungkookie? Ilyen kosztümben megbámulhatnak. Különben sem tudod kinyitni az ajtót.-kacéran elmosolyodott, miközben felállt a helyéről.
Hihetetlenül dühös lettem, öntelt vigyorgását bámulva.
Egy pillanat alatt átszeltem a szobát és a falhoz nyomtam őt, vállát teljes erőből szorítva.
-Velem kurvára ne szórakozz Park Jimin. Mit akarsz még? Elvettél tőlem már mindent! Mi kell még neked hmm?-kezdtem teljesen idegbeteg lenni. Az indulat kritálytisztán hallatszott szavaimból.
Egyre jobban bedühödtem ahogyan vigyora szélesedett.
-Hát mivel nem hagytad megdugni magadat, ezért még kéne egy kicsit a tested.-elsötétült a tekintetem. Hogy merészeli?!
Átkarolta a derekamat, majd lenézett közénk.
-Annyira beindít ez az éned.-ajkába harapott.
Ellöktem magamat tőle, majd hátatfordítva neki, a ruháimat kezdtem el keresgélni.
Meg is találtam a földön őket.
Felhúztam magamra az alsómat, de mielőtt a pólómat is felvehettem volna, a kezével megállított.
-Ne legyél ilyen ünnep rontó Kookie. Miért nem-
-Mert tiszta szívemből gyűlöllek. És bár otthagytalak volna akkor! Bárcsak ne találkoztunk volna sohasem! Bánom azt a napot, és rohadtul utálom hogy megismertelek. Tönkretetted az életemet.-tekintetem izzott, és kezét ellökve egy rántással magamra húztam a pólómat.
Hátrébb lépett nem szólva egy szót sem.
De én folytattam.
-Nem mellesleg mostmár olyan nagy sztárocska lettél!-gúnyolódtam-csupán az a kár, hogy mások hátán akarsz felmászni. Hogy ismerhetellek ennyire rohadtul félre!? -bosszúsan megforgattam a szememet, miközben a nadrágom övét csatoltam be.
YOU ARE READING
ɴᴇᴠᴇʀᴍɪɴᴅ
Fanfiction𝔹 𝔼 𝔽 𝔼 𝕁 𝔼 ℤ 𝔼 𝕋 𝕋 𝕁𝕚𝕜𝕠𝕠𝕜 𝔹𝕠𝕥𝕥𝕠𝕞:𝕁𝕚𝕞𝕚𝕟 𝕋𝕠𝕡:𝕁𝕦𝕟𝕘𝕜𝕠𝕠𝕜 𝗜 𝗱𝗼𝗻'𝘁 𝗴𝗶𝘃𝗲 𝗮 𝘀𝗵𝗶𝘁 𝗜 𝗱𝗼𝗻'𝘁 𝗴𝗶𝘃𝗲 𝗮 𝗳𝘂𝗰𝗸 𝗟𝗶𝗸𝗲 𝗜 𝘀𝗮𝗶𝗱 𝗮 𝗵𝘂𝗻𝗱𝗿𝗲𝗱𝘀 𝗼𝗳 𝘁𝗶𝗺𝗲𝘀 𝗡𝗲𝘃𝗲𝗿𝗺𝗶𝗻𝗱 §"𝐇𝐨𝐠𝐲 𝐭�...