Jungkook
Miután Jimin elment, volt időm nyugodtan végiggondolni a dolgaimat, miszerint ha most nem szerzek valami állást, lehúzhatom a rolót és mehetek az utcára.
Elsem hiszem, hogy lefeküdtem vele megint.
Ez többet nem történhet meg, mert nem fogom megengedni!
A pénztárcámhoz nyúltam és zavartan kostantáltam, hogy körülbelül 2 hét, és elfogy az összes pénzem.
A csekkeket is hamarosan bekell fizetnem, és ha kések kirúgnak innen.
Összepakoltam a lakásba és kiszellőztettem mindenhol.
Ez a parfüm illat argh
A konyhában is elmosogattam, és mikor a kanapéra huppantam, már kopogtak is az ajtóban.
Ezt nem hiszem el.
Esküszöm ha Jimin lesz az megölöm magamat.
Bár ki más lehetne az?
Csak a rendőrséget ne!
Gyorsan az ajtómhoz iramodtam, és kifújva a levegőt kinyitottam.
De nem Jimin volt az és még csak nem is a rendőrség. Ha őszínte akarok lenni, fogalmam sem volt, hogy ki áll előttem.
-S-szia m-most költöztem ide, és a-arra gondoltam, h-hogy beszélgethetnénk h-hiszen nem ismerek s-senkit i-itt és-
-Gyere be-szakítottam félbe, szélesebbre tárva az ajtót előtte.
Megköszönte és két pizzásdoboz kíséretében letelepedett a kanapéra.
Értetlenül vontam össze a szemöldökömet, hiszen itt már szinte nincs olyan ember, aki nem tud a nagy "balhéról".
Leültem én is mellé, majd mikor láttam, hogy a srác egyhamar nemfog megszólalni bemutatkoztam.
-Jeon Jungkook vagyok-figyeltem a reakcióját hátha leesik neki, hogy errefelé mindenki hányingert kap amikor meghallja a nevemet, de nem láttam rajta, hogy valaha is hallotta volna.
-Lee Taemin vagyok.-mosolygott rám vissza.
Jézusom elég messziről jöhetett ha még nem hallott rólam.
De egy két nap és biztos ő is úgy fog rám nézni mint a többiek.
Egy nagyot sóhajtottam.
Taemin észrevette hangulatomat így rákérdezett:
-Minden rendben van Jungkook? Kicsit feszültnek látszol-jegyezte meg miközben a pizzát ettük.
Egy filmet is bekapcsoltam, hogy ne legyen unalmas.
-Nos hát csak elgondolkodtam azon, hogy ha nem csak most költöztél volna ide, biztosan nem így ülnél a kanapémon.-vallottam be az igazat neki.
Taemin érdeklődve fordította felém a fejét.
-Hát ha az ellenkezőjét akarod, akkor mond el most, mielőtt megtudom mások szemszögét. - vont vállat ami közben pizzájába harapott.
-Ismered Park Jimint?
-Persze ő valami híresség nem?
-Igen... és pont ez a baj. -
Így elmeséltem neki az egész történetet töviről hegyire. Ő figyelmesen hallgatott engem, és néha bele kérdezett a sztoriba,máskor pedig döbbenten hallgatott.
YOU ARE READING
ɴᴇᴠᴇʀᴍɪɴᴅ
Fanfiction𝔹 𝔼 𝔽 𝔼 𝕁 𝔼 ℤ 𝔼 𝕋 𝕋 𝕁𝕚𝕜𝕠𝕠𝕜 𝔹𝕠𝕥𝕥𝕠𝕞:𝕁𝕚𝕞𝕚𝕟 𝕋𝕠𝕡:𝕁𝕦𝕟𝕘𝕜𝕠𝕠𝕜 𝗜 𝗱𝗼𝗻'𝘁 𝗴𝗶𝘃𝗲 𝗮 𝘀𝗵𝗶𝘁 𝗜 𝗱𝗼𝗻'𝘁 𝗴𝗶𝘃𝗲 𝗮 𝗳𝘂𝗰𝗸 𝗟𝗶𝗸𝗲 𝗜 𝘀𝗮𝗶𝗱 𝗮 𝗵𝘂𝗻𝗱𝗿𝗲𝗱𝘀 𝗼𝗳 𝘁𝗶𝗺𝗲𝘀 𝗡𝗲𝘃𝗲𝗿𝗺𝗶𝗻𝗱 §"𝐇𝐨𝐠𝐲 𝐭�...