Figyelem! A történet javításokon esett túl. (főként az 5. és a 6. fejezet) A történetet illetően fontos információk (is) megváltoztak. Így aki olvasta a könyvet, kérem nézze meg a fent említett fejezeteket, hogy több értelmet nyerjen, és érthetőbben lehessen olvasni. Megértést köszönöm! /2020.05.22/
Jungkook
Soha többet nem iszom-fogadtam meg véglegesen magamba a történések után. És ha azt mondom soha, úgy értem soha.Jimin most kurvára azt hiszi, hogy a markába vagyok. Sosem vallanám be, de ez tényleg így is van.
Rohadtul nem emlékszek arra, hogy mit csináltunk éjszaka de abból a kígyóból bármit kinézek.
Hah örüljön neki, hogy egyáltalán láthatta a családi ékszeremet!
Belekortyoltam a vízembe, majd letéve a dohányzóasztalra, bekapcsoltam a tévét. Véletlenszerűen kapcsolgattam a csatornákat, míg nem megakadt a szemem valamin, vagy inkább valakin.
~Park Jimin interjú~
Na jó ne ne ne ne.
A homlokomat maszíroztam.
Az a kurva fájdalomcsillapító nem képes hatni. Rohadtul másnapos vagyok.
Kortyoltam mégegyet a vizemből, majd felhangosítottam a tévét. Ha már a csapból is ő folyik, nézzük, milyen rohadt ártatlannak adja magát mindenki előtt.
A gondolatára megforgattam a szememet. Olyan undorító.
-Elnézést kicsit nehéz róla beszélni.-Jimin könnyes szemmel mondta a műsorvezetőnek.
-Semmi gond Jimin, nyugodtan mond el. Minden rajongód támogat.Ó és én ebben rohadtul biztos vagyok.
-T-találkoztam Jeon Jungkookal. Hazáig követett engem, valahogyan megtalált. Nagyon megilyedtem hiszen a testőreim sem voltak a közelben.
Megkérdeztem tőle, hogy mit szeretne.
Megfenyegetett, hogy ha nem fekszem le vele, akkor publikálja azt a történetet amiben a beteges vágyait írja le irántam, a-azokat a dolgokat miket velem tett! Fogalmam sem volt mit mondjak neki. goldenGuk álnéven ír ilyesfajta könyveket.
Látni, hogy még mindig ezt teszi velem, és hallani, majd lélekben átélni újra azt, hogy megerőszakolt.
Szerencsére kiszabadultam, de nem tudom mi történt volna ha nem.
Jungkook gonosz ember-Ez felfoghatatlanul-
Hogy. Mi. A. Fasz. Van?!
Elkezdtem keresgélni a telefonomat, feltúrtam az egész lakást, mindenhol megnéztem a konyhától elkezdve a nappaliig, sőt még a fürdőszobában is, de végűl egyetlen egy helyen volt.
A tegnapi farmerzsebemben. A felismerés pofonvágott.
Jimin kurvára belenézett a telómba, és mivel még jelkód sincs rajta (én hülye!) egyszerű lehetett neki.
Bevoltam jelentkezve a goldenaGuk profilomba és biztos vagyok benne, hogy nem hagyta figyelmen kívül.
Elnézve a profilt nem láttam semmi mást csak utálkozó kommentek seregét.
YOU ARE READING
ɴᴇᴠᴇʀᴍɪɴᴅ
Fanfiction𝔹 𝔼 𝔽 𝔼 𝕁 𝔼 ℤ 𝔼 𝕋 𝕋 𝕁𝕚𝕜𝕠𝕠𝕜 𝔹𝕠𝕥𝕥𝕠𝕞:𝕁𝕚𝕞𝕚𝕟 𝕋𝕠𝕡:𝕁𝕦𝕟𝕘𝕜𝕠𝕠𝕜 𝗜 𝗱𝗼𝗻'𝘁 𝗴𝗶𝘃𝗲 𝗮 𝘀𝗵𝗶𝘁 𝗜 𝗱𝗼𝗻'𝘁 𝗴𝗶𝘃𝗲 𝗮 𝗳𝘂𝗰𝗸 𝗟𝗶𝗸𝗲 𝗜 𝘀𝗮𝗶𝗱 𝗮 𝗵𝘂𝗻𝗱𝗿𝗲𝗱𝘀 𝗼𝗳 𝘁𝗶𝗺𝗲𝘀 𝗡𝗲𝘃𝗲𝗿𝗺𝗶𝗻𝗱 §"𝐇𝐨𝐠𝐲 𝐭�...