Jungkook
Bocsánatkérően Jiminre mosolyogtam, majd felálltam, és Taehyunghoz mentem az előszobába.
Tegnap óta nem láttam, és bevallva hiányzott már.
Kérdőn nézett a szemeimbe, nem közeledett felém. Igazából még én sem voltam biztosan abban, hogy hányadon állunk egymással.
-Szia.-üdvözölt röviden. A cipője után levette magáról a kabátját, majd elakart menni melletem, de végül magamhoz húztam egy csók erejéig.
Mindenki hibázhat, különben is megírta, hogy sajnálja. Nem haragudhatok rá örökké.
Taehyung belemosolygott csókunkba majd boldogan ölelte át a nyakamat.
-Azt hittem, hogy még haragszol.-búgta szomorúan.-Borzalmasan viselkedtem, igazad volt. Bocsánatot kérek tőle.-sóhajtott nyakhajlatomba fúrva fejét.
-Rendben van.-simítottam hátára.-Mindenkinek jár egy második esély.
Visszamentem a konyhába, nyomomban Taehyunggal, ki tényleg borzalmasan érezhette magát.
Jimin az érkezésünkre felkapta a fejét.
Mikor meglátta a mögöttem sétáló Taehyungot nyugodtból idegessé változott az arca, és segítségkérően nézett rám.
Ne aggódj-üzentem pillantásommal.
-Szia Jimin.-lépett ki mögülem Taehyung.
Közben Jimin is felállt a székéből, így egymás előtt álltak.
-Szia
-Nos én csak..bocsánatot akarok kérni azért, mert olyan csúnyán viselkedtem, meg hogy olyan dolgokat mondtam neked. Tényleg nem érdemelted meg, nagyon sajnálom. Hoztam neked csokit.-nyújtotta felé a csokoládét Taehyung lehajtott fejjel.-Megbocsájtasz?
-Persze.-mondta Jimin elvéve Taetól a csokoládét.
-De jó!-kiáltott fel Tae, majd átölelte Jimint.
Csak mosolyogtam ezen.
Annyira örülök, hogy kibékültek!
-Szerintem üljünk le, és együnk.-javasoltam.
Tae és Jimin egyöntetűen bólintott.
Mindketten boldogabbnak tűntek.
**
-Annyira finom lett.-dőlt hátra Tae a hasára téve a kezét, miközben rámmosolygott.
Viszonoztam mosolyát, majd Jiminre néztem.
-Nekem is ízlett. Köszönöm.-mondta a tányérját bámulva.
-Főztem egy csomót Jimin. Ha még éhes vagy, egyél belőle nyugodtan.-kissé az asztal felé hajoltam, és Jimin tányérjába mertem egy emberes adagot.
Jimin egy halk köszönöm után szó szerint elkezdte befalni az ételt amit elé tettem. Ezt nyugtázva tértem vissza eredeti állapotomba, és kezdtem el csevegni Taeval.
Értékes dolgokról igazán nem került szó, míg rá nem terelődött a szó Jiminre, aki csak meghúzódva hallgatta beszélgetésünket.
-Szerintem kaja után már indulhatunk is a ruhaboltba.-fordult Tae Jiminhez, aki csak bólogatott jelezve: érti.-Te meg Jungkook addig vehetnél bútorokat, meg egyéb cuccokat amikhez szüksége lehet, jó?-folytatta immáron nekem.
Kivetni valóm támadt volna az ötletben, de Tae komolyan szívből jövően bocsánatot kért. Egyébként is úgy bízok benne mint még soha senkiben.
YOU ARE READING
ɴᴇᴠᴇʀᴍɪɴᴅ
Fanfiction𝔹 𝔼 𝔽 𝔼 𝕁 𝔼 ℤ 𝔼 𝕋 𝕋 𝕁𝕚𝕜𝕠𝕠𝕜 𝔹𝕠𝕥𝕥𝕠𝕞:𝕁𝕚𝕞𝕚𝕟 𝕋𝕠𝕡:𝕁𝕦𝕟𝕘𝕜𝕠𝕠𝕜 𝗜 𝗱𝗼𝗻'𝘁 𝗴𝗶𝘃𝗲 𝗮 𝘀𝗵𝗶𝘁 𝗜 𝗱𝗼𝗻'𝘁 𝗴𝗶𝘃𝗲 𝗮 𝗳𝘂𝗰𝗸 𝗟𝗶𝗸𝗲 𝗜 𝘀𝗮𝗶𝗱 𝗮 𝗵𝘂𝗻𝗱𝗿𝗲𝗱𝘀 𝗼𝗳 𝘁𝗶𝗺𝗲𝘀 𝗡𝗲𝘃𝗲𝗿𝗺𝗶𝗻𝗱 §"𝐇𝐨𝐠𝐲 𝐭�...