∆Együtt∆

490 57 0
                                    


-Park Jimin több mint egy éves pályafutása után szünetre ment, és úgy nyilatkozott, hogy nem tudja, hogy egyáltalán visszatér-e. Rajongóinak hiányzik, de Kim Taehyung, a híres modell kitálalt hazugságáról, amiben köztük ex-barátját, Jeon Jungkookot vádolták szexuális erőszakkal. Park Jimin nézettsége és hírneve rengeteget zuhant. A sok utálatra még semmilyen formában nem reagált. További hírei-

-Azért sajnálom, hogy ez így alakult.-piszkálgattam Jimin pólójának a szélét.-Nem ezt érdemelted volna a rajongóidtól.

-Te pedig tőlem, szóval fogd be.-szidott le kissé mellkasomra simítva apró tenyerét.

Késő délután volt, és fogalmunk sem volt arról, hogy mihez kezdjünk magunkkal Jiminnel.

Miután Taehyung elment, bevallva hagyott bennem egy kis nyomot pusztán a látványa is.

Szavai nem oly annyira csaptak arcon, mint amilyen hevesen mondta őket nekem.

Persze sajnáltam, mert nem ezt érdemelte.

De úgy gondolom, hogy nem egymás volt a jövőnk se most, sem máskor.

Az, hogy Jiminnel ilyenné változott a kapcsolatunk, sok erőt adott nekem azokban a percekben is, mikor az arcomba üvöltöttek.

Hosszasan beszélgettünk mi a mai nap folyamán.

Jimin azt is elhatározta, hogy orvoshoz fordul ezzel a 'kifordulós' dolgával, amit valószínűleg az édesanyjától örökölt.

Az ő házába kötöttünk ki ebéd után ami az én lakásomhoz képest óriási volt.

És kaja is volt nála, azt mondta, hogy érezzem otthon magamat és így is tettem, mert finom illatta az egészet házát körbelengte.

A kanapén voltunk, Jimin mögött ültem és egy pokróc betakart bennünket.

Egy általa kiválasztott filmet néztünk. Izmos karjaim szorosan fonódtak a dereka köré, soha nem akartam őt elengedni.

Állam a vállán pihent ő pedig ölelésembe burkolózott.

Egy tál popcorn volt az ölében és néha a számba adott egy-egy darabot, mikor kértem tőle.

Rövid csókokat váltottunk, és egy-egy részen egyszerre nevettünk fel.

Csupán csak most fogalmazódott meg bennem az a tény, hogy mi mennyire is összeillünk.

-És mi lesz ezután?-kérdeztem nemsokkal a film végeztével.

-Mármint?-a nyakamat átkarolta, és lekapcsolta a tévét, hogy csak rám tudjon figyelni.

-Mit fogunk dolgozni? Hol fogunk lakni? Egyáltalán mi lesz velünk. Ilyesmi..-sóhajtottam fel egy kissé gondterhelten.

-Majd megoldjuk együtt rendben? Sokat kerestem ebben az egy évben, elmegyek orvoshoz, legalábbis pszihológushoz. Addig lakhatnánk itt, te meg mehetnél arra a munkára amit Taemin ajánlott nem?

-Nem akarok többet Taehyunggal találkozni.-vallottam be őszíntén.

-Tudom. De biztos meglehet oldani! Adj egy esélyt ennek az egésznek-Jimin próbált engem felvidítani, amiért nagyon hálás voltam neki, és szerintem sikerrel is járt.

-Komolyan! Vagy egy évig énekes voltál és én még nem is hallottam egy számodat sem!-tereltem el hirtelen a témát de egyben megdöbbentett is ez a tény.

ɴᴇᴠᴇʀᴍɪɴᴅ Where stories live. Discover now