- Kacchan, gyere már! - rángatta a zöld hajú szerelmét a lépcsőn.
- Hé, a végén elesek, ha így folytatod! - szólt rá Katsuki szerelmére. Szőke haja fel lett nyírva az utóbbi években, de ezen kívül változatlan volt, nem úgy, mint Izuku.
Az alacsonyabbik fiú kissé megnövesztette a haját, és kis copfban hordta. A szempillái furcsa módon csak még vastagabbak lettek, Katsuki úgy gondolta, eddig is szép volt, de most még gyönyörűbb.
- Jó, de siess! - futott le a lépcsőn, kezében a telefonjával, amin elolvasott egy üzenetet. - Már mindenki ott van, pedig mi lakunk a legközelebb.
- Talán nem kellett volna fél órát arra szentelni, hogy megegyező ruhát válassz nekünk - forgatta a szemét a szőke.
Midoriya kuncogott a reakciójára, majd egy puszit nyomott az arcára.
- Ne legyél ilyen! Szerintem aranyos, hogy Mina-ék kitalálták ezt.
- Nem Sero volt? - kérdezte Katsuki.
Izuku megint elolvasott egy üzenetet.
- De - kuncogott. - Bocsi, csak olyan izgatott vagyok!
- Ha ennyire meghülyültél ettől, akkor inkább én vezetek - vette ki a kezéből a kulcsot.
***
- Bocs, itt vagyunk, csak Deku szarakodott a ruhákkal - lépett be köszönés nélkül Bakugou a kávézó ajtaján.
A viszonylag kis helyiségben senki nem volt a néhai A osztály, és a pultnál álló lány kivételével. Néhány asztal volt összetolva, hogy mindenki elférjen, de a párok leginkább egymás ölében ültek.
Kirishima és Kaminari mosolyogva pillantottak az érkező párosra. A vörös egy széken ült, a combján pedig szerelme foglalt helyet. A szőke fülében néhány piercing volt, ahogy a nyelvén is. Eijirou alig változott, még a haja is teljesen ugyanolyan maradt.
Hasonló helyzetben voltak Ochaco-ék, ahogy a béka-lány a barna hajú nyakát körbefonta a karjaival. Tsuyu most egy kontyba fogta haját, amiben egy aranyos fehér masni is volt. Uraraka barna haját kissé megnövesztette, már a háta közepéig ért.
Mina is egy széken ült, a kezei az asztalon ülő Hagakure combjain pihentek, míg a láthatatlan lány a másik szarvacskáit piszkálta. Ashido haja oldalra volt fésülve, ahogy a vállára omlott. Tooru szokásához híven aranyos ruhában volt, cicás fülbevalóval, és szívecskés nyaklánccal.
Yaoyorozu átkarolta az ölében pihenő, enyhén elpirult Jirou-t, aki zavarában a Jack-dugójával játszadozott. Momo levágatta a haját, ami most az álláig ért, és Kyoka-jáé is rövidebb lett, teljesen fiúsan hordta.
Az utolsó 3 párban igaz, csak egy-egy ember volt az A osztály tagja, de a többieket is ugyanolyan örömmel fogadták Midoriya-ék.
Ojirou Shinsou combjain pihent, farkával próbálta takarni vörös arcát minden alkalommal, mikor a lila hajú rámosolygott. Hitoshi néhány piercingen kívül nem változott, viszont Mashahiro annál inkább. A szőke fiú haja oldalt fel volt nyírva, felül apró kontyba fogta.
Iida ölében Hatsume Mei fészkelődött, a fiú szemüvegét vette a kezébe, majd magára rakta, miközben felnevetett Tenya szidásán. Ők teljesen olyanok voltak, mint eddig, egyikük se változott.
Todoroki belehajolt szerelme nagy tenyerébe, ahogy az az arcát simogatta, majd lágy mosollyal nézett Inasa szemébe.
- Végre itt vagytok! - állt fel Sero, ahogy az újonnan jött pár leült.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Betegek virágok mezején (Bakudeku) /Befejezett/
FanficBetegség neve: Hanahaki. Előfordulás: Ritka. Tünetek: A beteg szívében növő virágok viszonzatlan szerelem érzése esetén a normálistól eltérően, a légcső felé kezdenek nőni. Ha nem csinál semmit az ügy érdekében, elkezdi felköhögni a növényeket. Ha a...