Jmenuji se Zoe Adams. Je mi 25 let. Chodím s už asi sedmým klukem. Vztahy mi nikdy nevycházely... vždy mě buď podvedli, nebo se se mnou rozešli, ani nevím proč. Po těchto rozchodech jsem byla vždy zdrcena, ale mí psi mě vždy drželi nad vodou.
Mám: rotvajlera, jsou mu 4 roky je to pes a jmenuje se Moon. Další je moje fenka belgického ovčáka malinoise Rose. Jsou ji 3 roky a 5 měsíců. Moje další fenka se jmenuje Alfa. Je to dobrman. Má teprve 3 roky. Nejmladší pes mé smečky je Charlie. Je to 2 a půl letý německý ovčák.
Mám vystudovanou kynologickou střední školu. Ve třetím ročníku jsem si musela pořídit psa, který bude mladší 6 měsíců. Pořídila jsem si border kolii, která asi po pěti letech zemřela na nádor. Byl to můj první vlastní pes. Milovala jsem ji nade vše. V té době nastal můj první rozchod, byla jsem z toho strašně špatná a napadlo mě si pořídit psa... Moona. Potom jsem si s půlročníma odstupama pořizovala psy. Teď mám čtyři a stačí mi to.
Vysokou školu jsem nedělala. Místo toho jsem se věnovala výcviku mých psů. Hlavně bojových výcviků. Přivydělávám si brigádami a cvičením ostatních psů. Dost mně to baví.
---------------------------------------------------------
Byla jsem doma. Čekala jsem až příjde můj přítel Ryan a mezi tím jsem si hrála se psy.
Ručičky hodin už ukazovaly za čtyři minuty dvě hodiny, když v tom se začaly otevírat dveře. Ryan přišel domů. Chtěla jsem ho obejmout, ale on mě jemně odstrčil a řekl mi tu nejhorší větu, kterou znám. ,,Musíme si promluvit," řekl a já myslela, že se asi zhroutím. ,,O čem?" zeptala jsem se, i když jsem věděla co mi chce říct. ,,Víš Zoe, myslím si, že nám to už moc nefunguje a tak by bylo lepší, kdybychom se rozešli," ukončil svůj krátký proslov a mně se začaly lesknout slzy v očích. ,,Proč?" pověděla jsem a při tom mi tekly slzy. ,,Už to není mezi náma jako dřív," namítl.
Takhle dopadl můj další rozchod. Jako vždy po rozchodu jsem nechtěla nikoho vidět, jen mé psy, se kterým jsem trávila všechen svůj čas.
Tak první kapitola je na světě a doufám, že je dobrá😄
Určitě mi napište jak se vám příběh líbí. Nevím jestli v tom budu pokračovat, ale jestli bude čas, chuť, nálada a hlavně jestli se vám to bude líbit, tak možná budu přidávat další kapitolyDíky za přečtení😁😁
ČTEŠ
Army dogs
ActionOdjakživa jsem milovala psy... byli jiní než lidi... nikdy mě nezradili narozdíl od některých... Příběh je o obyčejné holce, která prostě nemá štěstí na "toho pravého muže". Rozhodne se tedy se svými čtyřmi psy dělat bojové sporty a poté nastoupí na...