13.kapitola - Rozvrh

140 14 3
                                    

Každé ráno máme budíček v 6:00. Poté, v 6:20 máme rozcvičku. V 7:00 je snídaně a v 8:00 začíná první hodina.

Rozvrh:

Pondělí = •8:00-8:45 - angličtina
•8:50-9:35 - máme možnost si vybrat hodinu. Teda spíše jazyk. Máme na výběr mezi mnoha jazyky. My s holkama jsme se rozhodly pro francouzštinu.
•9:55-10:40 - chemie
•10:50-11:35 - nauka o návykových látkách a ostatních škodlivých věcech.
•11:40-12:25 - znovu máme možnost si vybrat hodinu, kterou budeme jako takový koníček podnikat se psy. Jsou to spíše psí sporty jako je agility, dogfrisbee, dogpuller atd. Já jsem se rozhodla pro dogpuller. Není sice můj nejoblíbenější, ale dá se ho dobře dělat i rotvajlerem. Cheryl tam šla se mnou a Annie jde na agility.
•12:30-13:15 - oběd
•13:20-14:05 - tělocvik
•14:10-14:55 - tělocvik

Úterý = •bojové sporty pro psovody
•obedience, neboli poslušnost, kterou každý pes musí zvládat
•matematika - neskutečně nudný předmět
•fyzika, ta jde asi jenom Annie
•obrany
•oběd
•programování, abychom měli v počítačích větší zkušenost
•plavání, kde s námi někdy budou i psi

Středa = •nauka o návykových látkách atd.
•angličtina
•nosework, tam se pes bude učit různé čichové práce. To znamená, že později bude hledat drogy, miny a ostatní věci
•tělocvik
•chemie
•oběd
•střílení na terč na střelnici
•kurz záchrany, abychom se byli schopni podat první pomoc lidem, ale i psům

Čtvrtek = •obedience (poslušnost)
•chemie
•francouzština
•fyzika
•tělocvik - je ho tady hodně, protože potřebujeme kondici
•oběd
•záchranářina - psi budou hledat lidi v časovém limitu. Toto se používá při lavinách atd. My to zde máme jako předmět jednou týdně pro psy.

Pátek = •fyzika
•ježdění v autech případně v tancích
•bojové sporty pro psovody
•střílení
•angličtina
•oběd
•matematika

O víkendu je režim volnější. To znamená, že stáváme v 7:00, rozcvička v 7:30, snídaně od 8:00 do 9:00. Oběd ten je od 12:00 do 14:00. Večeře ta je celý týden ve stejný čas a to od 17:00 do 18:00. Pro mě brzo, ale nestěžuji si.

Také se můžeme přihlašovat na různé kroužky. Já se přihlásila na dogdancing, který mě hodně baví a také je každou sobotu. Jako další jsem chtěla zkusit s Rose, Alfou a Charlim flyball, který je jednou za měsíc v pátek. A agility, které je každou neděli miluje Charlie i Rose, takže taky jasná volba. Rekreačně se taky s Alfou věnujeme dogfrisbee, ale všechny kroužky bychom nestíhaly a tak jsem domluvená s Annie, která tam bude chodit, že nám bude radit. Můžeme se také přihlašovat na kroužky pro nás psovody. Já zatím na nic chodit nebudu, ale Annie bude chodit na arabštinu. Cheryl bude chodit na kroužek jen s Rexem a budou to bull sporty.

Když jsou prázdniny, tak můžeme jet domů nebo tady zůstat. O státních svátcích bychom tady měli zůstat, protože na jeden den se nikam nevyplatí jezdit. Pokud nechceme jet někde poblíž.

Co se týče pravidel a jejich porušení... holky musí mít minimálně culík, pokud nosí delší vlasy a nejlépe nízký drdol. U kluků jsou nejlepší krátké vlasy. Pro kluky s delšími vlasy platí to co pro holky, ale zatím jsem tady žádného kluka s dlouhými vlasy neviděla. Ještě bychom si neměli barvit vlasy do nepřirozených odstínů a barev. Oblečení musíme mít v army barvách. Maskáčové nejsou třeba. Máme kalhoty, holky můžou nosit i legíny. Obojí má být nejlépe v kaki zelené. Pak jsou tady trička a tílka... znovu stejná barva. Z bot máme na výběr mezi teniskami, které se nosí spíše v létě a mezi vysokými boty, které jsou spíše přizpůsobené na zimu. Obojí je v černé barvě. Málem bych zapomněla na letní kalhoty. Můžeme mít kraťasy. My holky klidně i pod zadek a kluci nad kolena. Přes víkendy si můžeme nosit skoro všechno co chceme. Ale pochybuji, že by si někdo na sobotní rozcvičku vzal šaty a podpatky. Tedy, možná tak Olívie.

Pokud si zapomeneme vzít, to co máme, tak záleží jak často se to opakuje atd. Na plavání máme nosit jednodílné plavky. A tadááá, v jaké barvě mají být? Jak nečekaně, v kaki zelené!

Psi s námi mohou jen na některé hodiny. Jinak by měli zůstat na pokojích nebo v kotcích. Pokud s námi někam jdou, tak mají mít vždy obojek nebo postroj. Na barvě až tak nezáleží. Důležité je číslo, které má každý pes a pokud se ztratí, tak se podle čísla pozná čí je. Je to něco jako čip.

Pokud zůstaneme ještě u psů tak těch je tady spousta. Nejčastějším plemenem je německý ovčák, ale ostatních je tady taky požehnaně. No a abych vám nezapomněla říct co za psí plemena mají kluci na pokoji s Martym a jejich holky tak to sem napíšu:

Marty - cane corso (Black) pes, tosa-inu (Dag) pes
Chris - husky (Ice) pes, sarlossův vlčák (Smokey) fena
Harry - holandský ovčák (Silver) pes, belgický ovčák groenendael (Memory) fena, německý ovčák (Andy) pes

Lisa - kolie dlouhosrstá (Sky) pes, kolie krátkosrstá (Whitney) fena
Emma - dalmatin (Dot) pes
Olivie - pudl (Cloudy) fena

No a o Lise jsem se ještě nezmínila. Je to další kamarádka od Olívie a nečekaně, chodí s Chrisem. Nebo si to aspoň myslím. Jako jediná z těch třech holek mi připadá, že je TROŠKU normální. Ale někdy zdání klame.

Čauky všichni,
pokud jste tuhle extrémně nudnou kapitolu dočetli až sem, tak vám gratuluji😅😅 Vím, že dlouho... HODNĚ dlouho žádná kapitola nebyla. Promiňte, ale nějak nebyla nálada a chuť. Doufám, že i přesto všechno na můj příběh nezanevřete a budete ho číst dál😉

Tak zase někdy, ahoj😁🖑

Army dogsKde žijí příběhy. Začni objevovat