Po chvilce sledování plánků jsme konečně začaly hledat ubytovnu. Moc dlouho nám to netrvalo a tak jsme si to ofotily a vydaly se to prvně najít.
,,Takže teď doprava," řekla jsem když jsme vyšly před školní budovu
,,No, asi jo," přidala se Cheryl
,,Určitě," byla si jistá Annie
Chvilku jsme to hledaly, ale bylo to blízko parkoviště, takže cesta byla jednoduchá. Procházely jsme se okolo garáží, kde byla zaparkována velká nákladní auta a také tam byly asi dva tanky. Nejsem tankový maniak a tak je přesně nepoznám, ale myslím si, že jeden z nich je Leopard 2 a ten druhý bude nejspíše K2 Black Panther. Tyhle patří k těm lepším a novějším, takže mě celkem překvapilo, že jsou tady.
,,No nene," vykřikla Annie
,,Si děláš srandu," přidala se Cheryl
Stále jsem nevěděla o co se jedná, až Annie ukázala za garáže, ,,To je přece ten nový M1A2 Abrams."
Nemohla jsem uvěřit svým očím. Jeden z nejnovějších a nejdražších tanků na světě a on je zrovna tady.
,,Tak to je masakr," řekla jsem s otevřenou pusou
,,Je no," souhlasily
,,Oukej, ale musíme jít na tu ubytovnu," napomenula jsem nás, abychom tady nestály jako nějaké čtrnáctky, které právě spatřily nějakou partičku pěkných kluků.
,,Jo neboj. Vždyť už jdeme mami," zasmála se Cheryl
,,A dneska půjdete spát v devět," smála jsem se
,,Rovnou po večerníčku ne?" řekla těžko Annie, která už tak měla co dělat, aby přes smích dýchala
Chvilku jsme se takhle smály až jsme došly před ubytovnu. Byla to normální budova, ale nevypadala nějak staře nebo opotřebovaně. Díky čipům, které jsme dostaly jsme se mohly dostávat do různých budov bez nějakého zvonění na ostatní, aby nás pustili. Takhle jsme se dostaly i dovnitř ubytovny.
Vyšly jsme do prvního patra, přesně tak jak nám to řekly paní na sekretariátu. Pokoj byl na konci chodby. Annie měla klíče, a tak přistoupila ke dveřím a koukla se na nás. My kývly na souhlas, že může otevřít. Ona se nadechla a dramaticky vložila klíče do klíčové dírky, otočila a když to cvaklo, tak se znovu podívala na nás a otevřela.
,,Wow," udivila se
,,Tak to je mega," měla úsměv na tváři Cheryl
,,Tak tady klidně budu bydlet," usmála jsem se
Byt, nebo jak by se to dalo nazvat byl doslova NÁDHERNÝ. Až jsem nečekala, že mají tak pěkné pokoje někde na škole a natož na armádní. Po vstupu zde hned byla síňka na odložení bot bund a jiných věcí, k čemu sloužila malá skříň na boku. V pokoji byly přesně tři postele, vedle každé dva noční stolky na odložení věcí, pak tady taky byla kuchyňská linka s malou ledničkou a poličkami, dvě skříně a jedna komoda. Sedačka zde nesměla chybět a nejen ta, ale i křesla. Zbytek místa jsme měly na pelechy, přepravky a misky pro psy. O místo jsme tedy neměly nouzi. Samozřejmě ze síňky hned vedly dveře do koupelny, která byla taky fajn. Měly jsme tam sprchový kout i vanu. Potom tady byl záchod, umyvadlo nad kterým bylo pověšené zrcadlo s úložným prostorem a taky malá skříňka na ručníky a ostatní kosmetické věci.
ČTEŠ
Army dogs
ActionOdjakživa jsem milovala psy... byli jiní než lidi... nikdy mě nezradili narozdíl od některých... Příběh je o obyčejné holce, která prostě nemá štěstí na "toho pravého muže". Rozhodne se tedy se svými čtyřmi psy dělat bojové sporty a poté nastoupí na...