Neděle 1.9.
Bzzzzzzz. Znovu a opět se ozval ten samý zvuk, který nás po celý týden budil, ale dnes už je poslední den, kdy nemusíme skoro nic dělat, protože zítra už to celé začne. Zítra je totiž PRVNÍ ŠKOLNÍ DEN. S holkama se zároveň nemůžeme dočkat a zároveň máme trochu strach.
,,Vstávat," zavelila Annie
,,Ano kapitáne," poslechla jsem
,,Já vám kašlu na rozkaz, kapitáne," odpověděla diplomaticky Cheryl a všechny jsme v ten moment vybuchly smíchy.
Stále jsme ještě měly dobrou náladu, ale zítra už to asi taková sranda nebude.
Vstaly jsme, připravily si sobě i psům snídani, oblékly se, vyčistily zuby a upravily, což znamená že jsme byly přípravné na procházku i s trochou ranního běhu. Cheryl se naučila konečně po týdnu vstávat jako my dvě s Annie o půl šesté a tak jsme byly připraveny i do nového školního roku. Vstávat se zde bude asi hodně brzo, takže jsme už radši předem naučené.
Už se stihli přistěhovat i ostatní studenti, takže ubytovna je už plná, ale tak včas ráno jako vstáváme my, zde je jen velmi málo lidí a když už někoho potkáme, tak to je spíše náhoda, že vstal takhle brzo. Buď si špatně nastavil budík nebo nemohl dospat. Ale pár jedinců, které tady potkáváme každý den se našlo.
,,Tak co, jak se těšíte?" zajímala se Annie
,,No, však víš. Bude to masakr, ale myslím, že to zvládneme," odpověděla jsem
,,No, my dvě to zvládneme, ale co Cheryl, Moon a Rex? Těm se nebude ráno chtít cvičit," uvedla na pravou míru An
,,No, aspoň, že nejsem jediná," usmála se Cheryl
,,No to fakt ne," zasmála jsem se a holky se přidaly
,,Nejdeme si na chvilku zaběhat?" navrhla Annie
,,No, dneska se opravdu potřebuju protáhnout, takže beru," překvapivě souhlasila Cher
,,Já můžu jen souhlasit," přikývla jsem
Běžely jsme cestičkou okolo potůčku, kde jsme se rozhodly, že svoje psy necháme schladit. A právě teď se předvedl Moon. Jakmile mu bylo dovoleno jít do vody, tak tam bez váhání skočil. Vodu totiž miluje a nejvíce aportování klacků v ní. S Rexem jsou si celkem podobní. Rádi spí, ale když se po nich něco chce jsou velmi ochotní. No a voda je jejich miláček. Takže Rex taky na nic nečekal a hned za Moonem se tam vrhl. Rose s Shadow se z vody jen napily, aby nebyly mokré, protože to ony moc nemusí. Jen když je velké horko tak tam vlezou. Teda spíše Shadow, Rose, tak ta velmi málo kdy. No a Alfa, Charlie a Snow, ti jako správní rošťáci běhali všude kolem, do vody z vody, tam vzali balónek a tam zase klacek. My s holkama jsme z toho měly srandu, protože sledovat všechny byla fakt zábava. Poté se ještě k těm třem přidal Rex a už jsme měly hotový cirkus. V tom, ale kolem nás proběhlo pár psů. Jeden běžel do vody další ještě dál a nedalo se to vůbec uhlídat. Vše se seběhlo strašně rychle, ale pak k nám přiběhli kluci, kteří jsou na pokoji s Martym a sám Marty. No a najednou tu bylo 14 psů.
,,Je, čau holky, nečekal jsem vás tady," pozdravil nás
,,Ahoj," odvětily jsme
,,Stejně jsem vyhrál," dohadovali se další dva kluci kousek za náma
,,No to určitě. Vždyť jsem tady byl první já se Silvrem," namítal zase ten druhý, a byl to zrovna Harry
ČTEŠ
Army dogs
ActionOdjakživa jsem milovala psy... byli jiní než lidi... nikdy mě nezradili narozdíl od některých... Příběh je o obyčejné holce, která prostě nemá štěstí na "toho pravého muže". Rozhodne se tedy se svými čtyřmi psy dělat bojové sporty a poté nastoupí na...