15.kapitola - První hodiny

80 12 8
                                    

,,Tak, co dobrého si dnes dáme?" zeptala se nedočkavě Cheryl, když jsme si vybíraly snídani.

,,Já jsem se rozhodla neexperimentovat a vezmu si rohlík se šunkou," mlsně se zahleděla Annie.

,,Já nevím. Nemám nějaký extra hlad, takže asi to samé," podívala jsem se směrem k rohlíkům.

,,Za to hlad mám. A to pořádný, proto využiju tady těhle švédských stolů," mrkla na nás Chery a šla si naložit pořádně plné talíře jídla. My s An jsme se nad tím jen pousmály a šly si taky naložit.

,,Sedneme si třeba tady?" ukázala jsem na stůl v rohu jídelny

,,Dobrý nápad," ozvala se Annie

,,Souhlas," s plnou pusou oznámila Cheryl.

+++

Po snídani jsme se vydaly na pokoj, abychom si tam daly psy, protože první hodina je bez nich. Druhá je sice už s nimi, ale aspoň mají dostatek času si odpočinout po rozcvičce.

,,Za jak dlouho tam máme být?" zeptala se Cheryl chystající si věci na hodinu.

,,Asi za patnáct minut," odpověděla jsem

,,Ok. Myslíte si, že budeme cvičit venku?" dodala Chery

,,Asi jo. Je tam pěkně. I když je tam celkem teplo," zamyslela se An

,,Uvidíme," dodala jsem a byla připravena vyrazit.

Psy jsem nechala jen tak. Byli unavení po ránu a tak leželi a oddychovali. Rovnou jsem si nachystala i věci na druhou hodinu - obedience (poslušnost). Do tašky jsem si naházela pamlskovník, pamlsky a oblíbené hračky. Přibalila jsem i řetízkové obojky. Vím, že se často používají na těchto trénincích.

+++

,,Myslím, že už můžeme vyrazit," řekla Annie stojící u dveří už nachystaná s pitím a ve sportovním oblečením.

,,Fajn, dej mi ještě minutu," ozvala se Cheryl z koupelny. Když vyšla měla nízký drdol, černé tílko a maskáčové kraťasy. Zapomněla jsem se totiž zmínit, že další povolenou barvou, pokud to není vyloženě někým zakázané, je černá.

+++

Už jsme byly před ubytovnou a dívaly se kam všichni jdou. Šli jsme radši za nimi a čekali co se bude dít.

Stáli jsme pod takovým velkým přístřeškem, kde byly položeny žíněnky a ze stropní konstrukce přístřešku visely boxovací pytle. Už jsme pomalu začaly tušit o čem to bude. Než jsme si ale stihly vyměnit názory všichni utichli a my uviděli učitelku s učitelem, kteří se nám včera přišli představit spolu s ostatními pedagogy.

,,Dobrý den, všechny vás tady zdravíme. Dneska je naše první hodina bojových sportů. Budeme se zde učit různé bojové techniky na zneškodnění nepřítele z blízka. Dnes jak vidím jste se všichni připravili na sport, ale rádi bychom s vámi nejdříve probrali druhy bojových umění," dopověděla učitelka a já ji s nadšením poslouchala, protože mi to přišlo velmi zajímavé. Kdysi jsem dokonce chodila na nějaké bojové sporty. Ze začátku to byla hlavně klasická sebeobrana, ale když mě to začalo bavit, tak jsem potom dělala i box. Bohužel s tolika psy jsem na to potom neměla tolik času a tak jsem tomu přestala věnovat. Docela mi to chybělo, takže jsem ráda, že se teď k tomu můžu znovu vrátit.

,,Teď vám dáme tak pět minut si skočit na pokoj, aby jste si mohli vzít sešity a propisky, popřípadě notebooky a tablety, ať si máte do čeho zapisovat," pokračoval učitel, který se poté podíval na učitelku, která s ním souhlasila a tak jsme si dali rozchod.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 23, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Army dogsKde žijí příběhy. Začni objevovat