ברוכים הבאים! (לא מצאתי את האימוג'י המשוגע לשים בכותרת אז תסתדרו)

125 12 8
                                    

לפני שמתחילים:
אני מזהירה ואומרת אם אתם לא בקטע של לקרוא חפירות אין לכם מה לחפש כאן! הספר הזה הוא ספר חפירות אז אם אין לכם סבלנות לשבת ולקרוא את הכול ופשוט תדלגו על קטעים אין לכם מה לחפש בספר הזה! אז אני מבקשת ממכם שפשוט תצאו!

ברוכים הבאים! הספר הזה יכיל כמו שהכותרת אומרת כול מיני דברים מהמוח המשוגע שלי
אין משהו אחיד שהספר יהיה עליו. אני יכולה לחפור על היום שהה לי אני יכולה לחפור על סדרת ספרים שאני אוהבת או שזה יכול להיות בכלל על משהו אחר לגמריי שלא קשור בכלל שפשוט שייך למוח המשוגע שלי כמו שהכותרת אומרת.

לפניי שנתחיל כמה פרטים עליי שאין בינהם הרבה קשר:

אני על הספקטרום האוטיסטי התסמונת אספרגר. בבקשה שזה לא ישנה את היחס שלכן כלפיי אני בן אדם כמו כולכם רק עם קצת יותר בעיות חברתיות...

אני בחוג סיף שואפת להתחיל גם קרב מגע

חובבת אומנות (מגיל קטן אומנות זה היה הכול בשבילי) וכתיבה (שאותה גיליתי בגיל מאוחר יחסית רק בשנתיים האחרונות).

מקצועות לעתיד: סופרת (הרבה אומרים שיש לי כישרון ואני אוהבת את זה. יצא לי לכתוב הרבה במהלך השנים אבל אף פעם לא התאהבתי בזה כמו ש"התאהבתי+גיליתי מחדש" את הכתיבה כמו שגיליתי+התאהבתי מחדש שנה שעברה שהתחלתי לכתוב את הספר שלי שכרגע בהקפאה. אני גם כותבת שירים אבל חסרי לחן. יש סיכוי שחלק מהשירים שלי יפורסמו פה.) וצלמת (אבל לא צלמת אירועים או צלמת חדשות אני רוצה להיות צלמת של נופים לבעלי חיים. בעיקר לצלם זאבים החיה האהובה עליי. גיליתי התעניינות במקצוע מהרצאה של הבית ספר בכיתה ח' של צלמת חיות היא גרמה לי להתענין במקצוע ולרצות אותו. מי ידע שחיים יכולים להשתנות בגלל הרצאה פשוטה כזאת? חלק מהילדים שהיו איתי אז באותה כיתה אפילו בכלל לא זוכרים את ההרצאה הזאת שהייתה משנת חיים בשבילי).

תולעת ספרים מאז שאני זוכרת את עצמי. אני לא מסוגלת לדמיין את עצמי בעולם ללא ספרים.

המוח שלי הוא מקום שרוט מאוד מבולגן מאוד שאפילו אני לא מבינה את כול מה שהולך בו. הוא יכול לעבור שינוי תוך 90 שניות ממקום קודר ואפל למקום מלא השטויות, כיף, בלאגן, ומחשבות על דרמות מתוך ספרים.

רוצה להתחיל לעשות ספורט ולא כול פחות ג'אנק הבעייה היא שאני מתעבת ספורט וכול מה שקשור למאמץ גופני וחולת ג'אנק ומתוקים

צמחונית כבר מכיתה ב' לא נגעתי בבשר מאז רק הריח שלו מחליא אותי

שונאת משקאות מוגזים.

מתעבת עומר אדם וכמעט את כול המוזיקה הישראלית הקיימת. שומעת בעיקר פופ (אבל תלוי איזה) באנגלית. אני גם לא מעריצה סלינה גומז, ג'סטין ביבר, אריאנה גרנדה, מיילי סיירוס, או כול אחד מהזמרים הקיימים. אני שומעת שירים בעיקר מתוך סרטים וסדרות של דיסני.

בת 14

כיתה ט'

וזה הכול בערך

שנתחיל?
סתם נראה לכן שאני שואלת אתכן?! אתן בשטח שלי עכשיו! תתכוננו למסע אל הלא נודע תוך המוח השרוט שלי ואינסוף חפירות. בואו נראה מי יהיו האמיצות שישרדו את הכול וישארו עד הסוף! לא מבטיחה שכולם יעמדו בזה!

המוח המשוגע שלי (מתעדכן באיטיות/מוקפא)Where stories live. Discover now