פרק חסר פואנטה

20 5 5
                                    

תותים.

תותים תותים תותים תותים תותים תותים תותים תותים תותים.

תותים.

למה תותים? כי תותים.

אני חופרת על תותים כי היום שההורים שלי חזרו מבחוץ (אפילו לא שמתי לב שהם יצאו. אל תשאלו אותי למה הם יצאו אפילו לא שמתי לב שהם יצאו בכלל) הפ הביאו איתם שני קרטונים של תותים. לא הקופסאו פלסטיק השקופות הקטנות, קרטונים.

תותים זה הפרי השלישי האהוב עליי.

אז אפשא לנחש שזללתי טונות.

הייתי ערה כול הלילה זו הסיבה שאני מעלה פרק בשעה לא הגיונית כמו 5 בבוקר.

התחלתי וסיממתי לקרוא במשך הלילה הזה את הספר ביטרבלו! (קראתי את ביטרבלו מלא פעמים פשוט חזרתי עליו. אני עושה חעצמי אתגר למשך כול תקופת ההחזר לעבור על כול הספרים שלי לפחות פעם אחת). יאיי! בדיוק הספר שאתה רוצה לקרוא בלילה. כול המוות והטירוף שיש שם. אין מילים אחרות לתאר את הספר חוץ ממוות וטירוף. טוב אולי גם שקרים חולניות וצפנים. אבל צריך לקרוא את הספר בשביל להבין. מתוך כול שלושת הספרים בסדרה הזאת (שם הסדרה זה שבע הממלכות, הספר הראשון הוא מחוננת ואז אש. ממליצה מאוד לקרוא!!!) ביטרבלו זה הספר הכי פחות אהוב עליי. פחות התחברתי לקטע הזה של טירוף ומוות. הכי אהבתי את הספר מחוננת מתוך הסדרה למרות שפעם הייתה לי תקופה שהייתי קוראת המון את אש ואפילו ניסיתי לצייר אותה פעם. בשמלה הסגולה שהיא מתוארת בה בנשף החורף.

בנוסף כיוון שהשעממתי בלילה סידרתי את החדר שלי. הוא היה פשוט קטסטרופה.

הוא חדר קטן מאוד לכן גם מתבלגן במהירות. לפניי שהתחלתי לסדר לא היה מקום לדרוך על ברצפה מרוב בלאגן. יש לי בפח אשפה גוויה של תפוח שכבר קיבל צבע של שוקולד חלב.

אז ניקיתי וסידרתי את החדר שלי בפעם הראשונה בבערך שבועיים האחרונים ואני לא מגזימה אולי אפילו יותר ועכשיו לראשןנה מהשבועות האחרונים אני יכולה לראות את הרצפה שלי.

טני מתחילה עכשיו את משפחת קיין והאלים המצריים 1 כחלק מהאתגר שאני עושה לעתמי.

סתם פרק חסר פואנטה לא משהו חשוב במיוחד

ביי!

המוח המשוגע שלי (מתעדכן באיטיות/מוקפא)Where stories live. Discover now