אין לי שם לפרק. תתמודדו. גם אין לי ממש מושג מה הנושא של הפרק.

52 8 7
                                    

כן אני יודעת אני לא נורמלית אני מעלה בכמעט שלוש בלילה אני צריכה לקום לבית ספר בעוד פחות מארבע שעות אחרת אאחר את ההסעה שלי אבל אני פשוט לא נרדמת.

אני גם לא יודעת מה הנושא המוגדר של הפרק. ככה שאם מישהי/ו הבינה/ן על מה הוא בדיוק מדבר שת/יגיד לי בתגובות בבקשה כי אני לא מבינה. להגנתי המוח שלי לא בדיוק פועל בשעות כאלה.

אז היום בבוקר או שזה אתמול בבוקר ההורים שלי רבו בינהם (זה קורה לעיתים די קרובות) במהלך הוויכוח אבא שלי אמר לאמא שלי: "יש לך קשיי הבנה מה את אוטיסטית?" או משהו בסגנון.
לאחר מכן אמא שלי העבירה מבט אליי לשבריר שנייה כנראה לראות את התגובה שלי ולסמן לאבא שלי ואז החזירה מבט נוזף אל אבא שלי ושניהם השתתקו ובזה נגמר הויכוח. אני אפילו לא זוכרת על מה היה הריב.

הדבר הכי מוזר זה שלא נפגעתי באופן אישי. באותו רגע בכלל לא הרגשתי כלפיי זה משהו.
לאחר שעיכלתי את המתרחש גיליתי שזה לא ממש כאב ולא באופן אישי. הייתי נפגעת באותה מידה אם אדם אחד היה מכנה אדם אחר בתור מילת גנאי הומו, קוקסינל, בחורה (שאומרים על מישהו שהוא חלש או בכיין כמו בחורה), חנון, וכו'. כי כול המילים האלה הן לא מילות גנאי אלה פשוט תארים של בני אדם, מילות שמתארות בני אדם. זה לא דבר רע להיות אחד מהדברים האלה.
כן פגע בי השימוש במילה אוטיסט בתור מילת גנאי כי אני חלק מבעלי האוטיזם (לצערי) אבל באותה מידה הייתי נפגעת אם היו משתמשים באחת מהמילים האחרות שהזכרתי בתור מילות גנאי. כי בסך הכול אלה תארים של בני אדם שהפכו אותם למילות גנאי אבל זה לא דבר רע להשתייך לאחת הקבוצות האלה. זה פשוט אומר שאתה שונה.

עכשיו גיליתי שאני לא היחידה שערה בשעה הזאת. שמעתי מטוס ממריא (או נוחת אין לי מושג לא הסתכלתי) אז מסתבר שאני לא היחידה ש עירה (הייתי צריכה להפריד בין ה ש' ל ע' אחרת זה נראה כמו המילה שעירה) עכשיו! יאיי!

עכשיו ברצינות אין לי מושג מה אני עושה ערה בשעה הזאת כמעט שלוש לפנות בוקר עכשיו יש לי בערך שלוש שעות וחצי לישון אפילו פחות תאחלו לי בהצלחה.

נ.ב.- השיר שלמעלה נתקע לי בראש

המוח המשוגע שלי (מתעדכן באיטיות/מוקפא)Where stories live. Discover now