העסקה הכי שווה בעולם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!😍😎😍😎😍😎😍

37 6 88
                                    

הייתי עושה הרבה הרבה יותר סימני קריאה וסמיילים אבל יש גבול לכמות התווים שאפשר לעשות בכותרת של פרק בוואטפד.

אמא שלי אוהבת לגלוש.

היא לא מהטיפוסים המגניבים האלה, שאוהבים לגלוש כיפים מגניבים וזורמים בעליי חוש הומור. ממש לא. די ההפך.

אמא שלי היא טיפוס די ממוצע ומשעמם- היא מורה לעברית ולשון בבית ספר יסודי פעם היא גם לימדה בתיכונים וחטיבה. היא ממש מקפידה על בריאות (טבעונית לייתר דיוק. אני צמחונית. אבא ואח שלי בשריים ואחותי קטנה מכדיי להחליט. איזה בית מגוון יש לנו) היא קוראת מלא כתבות על בריאות ודברים כאלה וקראה מלא ספרים כאלה. בנוסף יש לה חוש הומור יבש אפילו היא מודה בזה. אני למזלי, ירשתי את חוש ההומור של אבא שלי במרביתו ש לו יש חוש הומור שופע במיוחד.

אתם בטח תוהים כרגע איך לעזעזל  חוש ההומור של אמא שלי קשור לעסקה. גם אני תוהה.

נחזור לנושא- היא טיפוס יחסית ממוצע חוץ מחלום אחד לא שגרתי שהיה לה כבר שנים עד שהחליטה להגשים אותו- גלישה.

שהייתי קטנה היא סיפרה לי שהיא חלמה לגלוש, ואז יום אחד היא החליטה להגשים את החלום- היא נרשמה למכון כושר כי אבא שלי אמר לה שהיא לא יכולה פשוט להתחיל לגלוש היא צריכה לפתח שרירים לפניי. אחריי זמן מה שהיא נרשמה למכון כושר שליד הבית שלנו- ושכנעה גם את אח שלי להירשם לשם גם על אבא שלי היא לחצה להירשם לשם להוריד משקל וגם אותי למשך תקופה מסויימת היא משכה להירשם כדיי שאני אעשה יותר ספורט אבל פרשתי מהר מאוד (והצטרפתי מהתחלה רק בגלל שאמא שלי הבטיחה לתת כסף לקנות לי משהו טעים ב AM-PM [סוג של סופר] שליד המכון כושר אחריי כול אימון וגם למרות זה פרשתי אחריי מעט מאוד אימונים. חוץ מהחוג סיף שלי וגם זה בקושי אני לא טיפוס של כושר).

טוב נחזור לנושא.

בקיצור עכשיו היא גולשת מתחילה היא רשמה גם את אח שלי לגלוש רשמה אותו לקייטנת גלישה בשניי קיצים האחרונים ועכשיו הוא גולש הרבה יותר טוב ממנה (הוא מלמד אותה).

גם את אחותי הקטנה בת ה6 אמא שלי משכה לגלוש (אבל לפי דעתי זה רק כי אחותי תעשה הכול בשביל אמא שלנו היא ממש אוהבת אותה בטירוף והיא גם בגיל הרך להשפעה שינסה לעשות כול מה שההורים רוצים לפניי שייגבש דעה מה הוא רוצה שהתחביבים שלו יהיו אז זה לא ממש נחשב) וגם את אבא שלי אמא שלי משכה לגלוש.

כולם חוץ ממני בבית עושים כושר אפילו את לאחותי הקטנה אמא שלי מעבירה לה אימונים קצרים פרטיים ההורים שלי לוקחים אותה (כול פעם הורה אחר) לרכיבה על אופניים וכאלה.

אני העוף המוזר היחיד בבית שלא אוהב לעשות ספורט. אני יכולה להיות טובה בזה אם אשקיע אבל אני מעדיפה עצלנות. אני בטטת כורסא ואני גאה בזה!

המוח המשוגע שלי (מתעדכן באיטיות/מוקפא)Where stories live. Discover now