ספר חדש!!! אוליי

27 5 3
                                    

אמממ

אז אני רוצה להתחיל ספר חדש. תאריך יציאה לא ידוע הוא יכול לצאת בעוד חודש הוא יכול לצאת בעוד חצי שנה והוא יכול לצאת גם שבוע הבא.

בקיצור אני לא יודעת מתיי הוא יצא.

למרות שסביר להניח שהוא לא יצא ביום יומיים הקרובים אבל חוץ מזה אין תאריך יציאה קבוע. אני לא בטוחה אם אוציא אותו בכלל כרגע אין לי מספיק חומר לכתוב כמות גדולה של פרקים כמו שאני רוצה רק לקצת.

זה לא ספר רגיל של קריאה. זה ספר רעיונות. החלטתי לקרוא לו "ספר הרעיונות הגדול!". יש לי מלא רעיונות- לשמות, לדמויות שלא משתלבות בעלילה של הספרים שאני כותבת בראש שלי, לספרים שאני פחות מתחברת וכנראה גם לעולם לא אכתוב אז אני מוסרת אותם, חצאי ספרים (רעיונות רק לחצי עלילה), סצנות שלא משתלבות לי בשום ספר, ועוד כול מיני סוגי רעיונות.

כבר יש לי כמה רעיונות (חחח האירוניה😂) מה לכתוב כבר התחלתי אותו הוא כרגע בטיוטות שלי למרות שאני מחכה שיהיו לי עוד רעיונות להתחיל.

אני לא יודעת למה אני מספרת את זה יש סיכוי שהוא בכלל לא יצא לאור. כמו בהרבה מקרים אחרים אין לי מושג למה אני עושה את זה פשוט תחושת הבטן שלי אומרת לי. אני תמיד פועלת לפי תחושת הבטן שלי היא אומרת לי מה לעשות, באיזה בגד לבחור, איזה פרוסת עוגה כדאיי לי לקחת, אם לעשות משהו עכשיו או בהזדמנות אחרת, באיזה מסלול כדאיי לי ללכת, ועוד כול מיני בחירות מהסוג הזה. אני סומכת על תחושת הבטן שלי (למרות שלפעמים היא זללנית קצת יותר מידיי) ותמיד פועלת לפיה. לפעמים אני יכולה לפעול בספונטניות גמורה רק כי תחושת הבטן שלי אמרה לי ככה.

בתור אני מי שאני בזמן שכתבתי את הפרק המחשבות שלי נדדו אל הצד האפל של דיסני. הרבה פעמים קרה לי שבאמצע פרק סרט או ספר המחשבות שלי נדדו והייתי צריכה לחזור אחורה קצת. אין לי מושג איך הגעתי לנושא הזה הוא פשוט צץ משום מקום.

נ.ב.- למישהו/י יש סדרות בנטפליקס שאתם ממליצים לצפות?

המוח המשוגע שלי (מתעדכן באיטיות/מוקפא)Where stories live. Discover now