אנשיםםםם
בבקשה תגיבו בתגובות. אני מרגישה שאני לבד כאן.
אני רואה את ההצבעות אבל עדיין... אף אחד לא מגיב.
אני גם אמליץ פה על סדרות ספרים.
רציתי לספר איזה ספרים אני מכירה שאוכל לפתוח שיחה בתגובות אבל אז הפרק היה הופך להיות ארוך מידיי וחופר אז אני אעשה את זה פרק הבא.
על סדרות ספרים שכולם מכירים כמו פרסי ג'קסון, משחקי הרעב, ודמדומים (למרות שדמדומים פחות התחברתי אני לא מבינה למה אנשים עושים קטע כזה גדול מדמדומים) אין מה לדבר כי כולם מכירים אותם אתם לא צריכים אותי בשביל זה גם אם אתם לא מכירים אותן אתם יכולים פשוט לשאול חבר או משהו רוב האנשים מכירים אותם.
אני פה כדיי להמליץ על סדרות פחות מוכרות שלא מקבלות מספיק קרדיט.
חור התריסר זו בהחלט סדרה עם טונות של דרמה. אני לא אומרת את זה בקטע רע זה פשוט מלא בדרמה מה שהופך קטעים מסויימים למצחיקים. אבל אל תטעו- יש שם גם על טבעי.
ועדיין לא החלטתי דעה לגביי גדעון. הוא מושלם מידיי. אני מעדיפה עושי צרות כמו פרסי ג'קסון. אני פחות אוהבת את הבנים המושלמים מידיי ששומרי חוק בספרים. לכן אני לעולם לא אוכל לאהוב את ג'ייסון גרייס באותה מידה שאני אוהבת את פרסי ג'קסון (אם לא קראתם את פרסי ג'קסון וגיבורי האולימפוס עופו מפה אין לכם מה לחפש כאן).נפילת הממלכות זו סדרה עם הרבה מוות ודם אבל סך הכול שווה את זה. ממש מעניינת. מגנוס (הדמות הראשית) בהתחלה נראה כמו חרא (רציתי לכתוב אולי בהתחלה, אבל זה לא אולי. הוא היה כזה) אבל עם הזמן למדתי להתאהב בו. יצור אפל ומסכן. הרבה דמויות חשובות מתות הרבה אקשן, והרשע הראשי, שהיית בטוח ברוע שלו, מתברר שהוא לא כזה רשע אחריי הכול ורשע יותר מופיע. טוב עשיתי מספיק ספויילרים.
אני רק רוצה להגיד כמה אני אוהבת את קליאו (קיצור של קליאונה). היא כול כך אמיצה וחזקה. גם ליז.
אה ופרט קטן: מעולם לא קראתי את הספר הראשון בסדרה. קניתי ישר בהתחלה את השני בלי לדעת שהוא חלק מסדרה (זה לא היה כתוב בשום מקום על הכריכה רק בתוך הספר) אבל אני יודעת שקרו שם הרבה דברים מחרידים אז אל תאשימו אותי אם ההתחלה נוראית ההמשך משתנה. לטובה. וכן קצת קשה עם הרוע הדם והמוות אבל מתרגלים. בסופו של דבר (שקר עדיין לא התאוששותי ממוות של דמות מסויימת שאני לא אגלה כי אני לא רוצה לעשות ספויילר. מי שרוצה לדעת וכבר קרא את הספר מוזמן לשאול בתגובות).תולדות הלבנה זו סדרת הספרים האהובה עליי!!! ולרוע המזל היא פחות מוכרת.
הסדרה הזאת מכניסה נקודת מבט חדשה לגמריי על סינדרלה ובזכות סינדר סינדרלה היא נסיכה האהובה עליי! סינדר היא פשוט מדהימה😎😍💘
וקאיי הוא כזה מתוק💞💖😍
אם אני אתחיל לחפור על תקציר אני אגלה יותר מידיי אז אני רק אוסיף כאן את זה:
YOU ARE READING
המוח המשוגע שלי (מתעדכן באיטיות/מוקפא)
Humorהגעתי למצב שיש לי הרבה פרוייקטים שאני רוצה לעשות בוואטפד... ספר חפירות ספר שאלות ספר מחשבות ספר של רגעים שאפשר להזדהות איתם ועוד כול מיני. החלטתי לאחד הכול בספר אחד שמכיל את כול מה שיוצא מהמוח המשוגע שלי! אזהרות: -חפירות. אבל בכמויות. (אני בן אדם...