TV Shows

20 4 18
                                    

אני ממש מקווה שכתבתי את הכותרת נכון כי אני די גרועה באנגלית. אני יודעת לתרגם מכתיבה ושמיעה די יפה ולנהל שיחה אבל כתיבה זה פחות הקטע שלי.

בכול מקרה רק רציתי לשתף את התוכניות המוזרות שאני צופה בהן בטלוויזיה ולהמליץ עליהן.

לא כולל בנטפליקס- למרות שגם לשם אני אגיע יום אחד.

אם מישהו ראה את התוכניות האלה שיגיד לי בתגובות.

חוץ מתוכניות נוער מטופשות של דיסני התוכניות היחידות שבאמת אכפת לי מהן אלה:

אבודים - Lost. אני כותבת גם באנגלית כי אני לא מתכוונת לתוכנית הטלוויזיה של החדשות. יש תוכנית טלוויזיה אמריקאית שנקראת ככה. ראיתי את כול העונות (העונות הראשונות הכי טובות אבל העונות האחרונות הן פשוט פצצה של עלילה). סדרה ממש טובה מומלצת.

Mr. Robot- מר רובוט בתרגום לעברית.  סדרה מעניינת על האקר. לא סיימתי לראות אותה כי הייתי באמצע ואז הגיע נטפליקס אזדי נטשתי את הסדרה לטובת נטפליקס. אבל עדיין- מומלצת בטירוף. 

אלה הסדרות הנורמליות שראיתי. התכוננו למוזרות ויוצאות הדופן יותר. הסדרות הבאות נמצאות בנשיונל ג'אוגרפיק/נשיונל ג'אוגרפיק ווילד. אם הסדרה נמצאת בנשיונל ג'אוגרפיק ווילד אז אני אכתוב לפני שם הסדרה ווילד אם זה ברגיל אז אני לא אכתוב כלום לפניי.

מדע הטיפשות. סדרה מצחיקה רואים אנשים עושים דברים מטופשים ואז רואים איך עושים אותם נכון. לא חשבתי שקיים דבר כזה הומור ומדע משולבים אבל זאת האמת!

ווילד.
ד"ר פול. ווטרינר מפורסם יחסית בעיירה קטנה. מעל 19,000 לקוחות אם אני זוכרת נכון (זה מה שאומרים בהתחלה). משלבחם גם קצת קטעים מהחיים האישיים וחלק מהקטעים של שאר האנשים שעובדים במרפאת הווטרינריה (לא על החיים האישיים שלהם רק את שאר האנשיך מטפלים בחיות). וגם הבן שלו מופיע בהרבה קטעים. הם מטפלים בהרבה סוגים של בעליי חיים- פרות, סוסים, כלבים, חתולים, מידיי פעם תוכים, אפילו זיקית פעם, חזירים, ועוד. יש שם קטעים עצובים... כמו פעם שהיו צריכים להרדים כלבה כי הייתה לה בעייה שהייתה יקרה מידיי לניתוח והבעלים הייתה צריכה לשים את הילדים האמיתיים שלה לפניי. הבעלים בכתה, ואמרה לכלבה שהכול יהיה בסדר לפניי שהרדימו אותה. זה היה כול כך עצוב!!! יש קטעים מצחיקים ועצובים... סדרב מעולה. מומלצת.

ווילד.
כלבים בהפרעה. הסדרה הראשונה שהתחלתי לראות בקביעות בנשיונל ג'יאוגרפיק. מאלף כלבים מקצועי לוקח את כול המקרים של הכלבים הכי קשים לאילוף שיש, שבכול מקום אחר הכלבים היו נחשבים בלתי ניתנים לאילוף והיו מרדימים אותם, ומשקם אותם. המוטו שלו זה שאין באמת דבר כזה "כלב רע".
הסיפור של המאלף הזה (שמו מאט) גם פשוט מדהים- הוא אטצר שאין כלבים רעים כי הוא בעצמו היה פעם "כלב רע". הוא היה פעם משתמש בסמים, ואז היה בגמילה נוראה ולא יכל לצאת מהדירה שלו. לשותף שלו הייתה כלבה שחורה גדולה שמאט ממש לא הסתדר איתה.  הוא די שנא כלבים מאז מקרה שכלב נשך אותו בילדותו. ואז מאט היה חייב למצוא דרך להסתדר איתה, אז הוא לאט לאט למד טריקים לאלף אותה יצא איתה לטיולים והיא גם עזרה לו לעבור את הגמילה. כלבים עזרו לו להשתקם ועכשיו הוא מחזיר להם את הטובה ומשקם אותם. יש לו צוות שלם וחצר מיוחדת עם כלבים מאולפים מיוחדים שעוזרים מידיי פעם עם הכלבים הבעייתיים שהוא מביא לאלף. זה פשוט... מדהים.

גם פעם הייתי רואה בנשיונל ג'יאוגרפיק ווילד את ממלכת הזאב הלבן אבל הפסיקו לשדר אותה משום מה😥. חבל... זאבים הם החייה האהובה עליי וזאבים לבנים אהובים עליי במיוחד. יותר מזאבים אפורים שחורים ואדומים לפחות. אז כן, לבנים.

אלה הסדרות שאני רואה... בזמן שכולם רואים פרינדס ריק ומורטי ועוד חרא מהסוג הזה אני רואה נשיונל ג'אוגרפיק. אני לא מוזרה!!! אני פשוט אמממ... יצור מגלקסיה מאוד רחוקה שמעדיף לקרוא על פני מסיבות ונשיונל ג'יאוגרפיק על פני תוכניות טלוויזיה מטופשות שמעדיף להתבודד עם ספרים בכדיי לא לחשוף את היותו לא אנושי בכלל אלא זן מיוחד של טורף ספרים. לא מוזר בכלל!!!

המוח המשוגע שלי (מתעדכן באיטיות/מוקפא)Where stories live. Discover now