חדשות רעות+חפירות+עובדות אקראיות על בעלי חיים שלמדתי היום

27 6 24
                                    



אבא שלי לא הצליח לתקן לי את הטלפון!!!😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭


אני לא יודעת מתיי הטלפון שלי יחזור אליי אם בכלל.

זה אומר שהפרקים יעלו בהרבה יותר איטיות ויהיו יותר קטנים כי אח שלי שונא שאני לוקחת לו את המחשב להרבה זמן.

______________________

ועכשיו לסתם חפירות-


אז לאחרונה התחלתי לצפות בסדרה חדשה בנשיונל ג'יאוגרפיק. לא נשיונל ג'יאוגרפיק ווילד נשיונל ג'יאוגרפיק הרגיל.

קוראים לה תעופה בחקירה.


זו סדרה שחוקרת התרסקויות מטוס. יצא לי לראות די הרבה פרקים.

אל תצחקו עליי אבל זה פשוט מפחיד! אני לא חושבת שמעכשיו והלאה אני אהיה מסוגלת לעלות למטוס בלי בדיקת רקע מפורטת של הטייסים- המצב הנפשי שלהם והתעודות שלהם, בדיקת רקע למטוס והתיקונים שנערכו בו, בדיקת מזג האוויר ועוד.

(קצת רקע- בכול מטוס יש שני טייסים הקברניט והקצין הראשון).

הייתה פעם שמטוס התרסק רק כי הוציאו חלק אחד קטנטן בזמן התיקונים ושכחו להחזיר אותו.

הייתה פעם אחרת שמטוס התרסק כי לקברניט היה הרגל לכבות את המערכת שמתריעה על קרבה לקרקע ולמנוע התרסקות. ככול הנראה הוא כיבה אותה בטיסה מוקדמת יותר במהלך היום ואז במהלך טיסה אחרת היו עננים נמוכים והוא התחיל להנמיך לנחיתה בסביבות של הר קרוב ובגלל שהוא כיבה את המערכת שמתריעה מקרבה לקרקע הוא לא ידע שהמטוס היה קרוב להר בדיוק שהתחילו להנמיך והעננים הסתירו את שדה הראייה ואז המטוס התרסק.

הייתה גם פעם במקסיקו שהיה מטוס שהטיס כול מיני פולטיקאים חשובים כולל את שר הפנים שהיה כמו סגן ראש הממשלה והתרסק בעיר והרג בנוסף לטייסים והפוליטיקאים שהיו במטוס עוד 7 אנשים בעיר וגם עשרות אחרים נפצעו. הכול בגלל שהטייסים היו חסרי יכולת- הקברניט לא סיים נכון את בית הספר לתעופה, למאמן הטיסה לא היה סימן- אלמוני, אם הוא קיים בכלל רוב הסיכויים שלא, ולא היה לו גם חתימות חשובות בתעודת טיסה שלו. המצב של הקצין הראשון לא היה שונה בהרבה. שניהם הוקסמו מהעיגול פינות עד שדילגו על קטעים חשובים.  אפשר לצפות מטייסים שהיו רוצים ללמוד לסיים כראוי טיסה זה גם החיים שלהם בסכנה! אני לא מבינה איך נתנו לאנשים כאלה להטיס מטוס עם אנשים כאלה חשובים.

ולא תאמינו כמה פעמים היה טייס שרצה להתאבד אז הוא ריסק את המטוס בכוונה.


המוח המשוגע שלי (מתעדכן באיטיות/מוקפא)Where stories live. Discover now